Appartement Castel d'Ancone

Castel d'Ancone

1 review over Appartement Castel d'Ancone in het Nederlands

Super leuk met 1 aanmerking

Jenny van Beckhoven, 6-10-2010

Afgelopen week zijn we in week in appartement Granaio van Castel d'Acone geweest. De ligging is super mooi! Over de oprijlaan met aan beide zijden olijfbomen rijd je het prachtige castel gelegen tussen de cypressen tegemoet.

Het appartement heeft zeer veel ruimte. Twee ruime slaapkamers met allebei een eigen douche en toilet. Daarnaast een grote woonkamer/keuken met een gezellige tafel en stoelen. Het enige wat wij echt misten was een paar lekkere stoelen en/of bank om 's avonds op te zitten bij de open haard. Er zijn alleen de eetkamerstoelen en een harde bank aanwezig.

Verder hebben we het echt prima naar onze zin gehad en is dit echt een aanrader. Het ligt vlak bij Florence (waar je goed met de trein heen kunt gaan). Ook is het goed te doen om andere steden zoals Siena, Luca etc. te bezoeken.

Gereisd met partner in september 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Castel d'Ancone in Rufina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Castel d'Ancone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Castel d'Ancone scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.