Accommodaties Roccastrada

6,0
Het weer

18° / 33°

31 augustus 2015

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
5 beoordelingen
Wordt Roccastrada je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daarbij zeker helpen. Op deze pagina vindt je onder de tabbladen allerlei extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Roccastrada.
Even geduld a.u.b.

De beste prijzen en last minutes voor Roccastrada bij:

7 Accommodaties Italië, Toscane, Roccastrada

Alleen accommodaties in Roccastrada worden getoond
Je hebt gekozen Land
Italië
Regio
Toscane
Bestemming
Roccastrada
Straal:
Type accommodatie
Appartementen in Roccastrada (2)
Hotels in Roccastrada (4)
Aparthotels in Roccastrada (1)
Scoort goed op

6 beoordelingen
4,9 km tot centrum
8,6
5 beoordelingen
Heerlijk afgelegen van de drukteToscane op z'n fijnst!
2 beoordelingen
7,4 km tot centrum
Prachtig uitzichtRust en stilte. Mooi huis.
7,7
6,4 km tot centrum
Prachtig genietenAfgelegen maar erg goed

Roccastrada scoort een 8,0 uit 10, op basis van 5 beoordelingen
Wordt Roccastrada je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daar zeker bij helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Roccastrada. Zo vind je hier tips over hotels, appartementen en bed & breakfasts en allerlei bezienswaardigheden en attracties die je niet mag missen op deze vakantiebestemming. Mochten de tips je niet precies die informatie geven die je graag had gewild, dan kun ook een vraag stellen op ons vraag & antwoord forum. Het antwoord op jouw vraag zal niet door Zoover zelf gegeven worden, maar wij doen wel ons best om ervoor te zorgen dat andere reizigers jouw vraag beantwoorden. Je kunt natuurlijk ook een voorproefje nemen op jouw vakantiebestemming door de foto’s en video’s van andere reizigers te bekijken. Over het algemeen geven deze foto’s en video's een goed beeld van wat je kunt verwachten van Roccastrada. Mocht je meer behoefte hebben aan echte beoordelingen kijk dan even onder de tab beoordelingen en lees wat anderen van deze bestemming vonden. Onder de tab accommodaties vind je tevens een groot aanbod van hotels, appartementen, campings en andere accommodaties in Roccastrada. Vergeet niet de beoordelingen van deze accommodaties te lezen en wij zouden het zeer op prijs stellen als je bij terugkomst de bestemming, de accommodatie en wellicht ook door jou bezochte attracties, even zou willen beoordelen. Je kunt hier beoordelingen vinden van 2 Appartementen, 4 Hotels en 1 Aparthotel in Roccastrada. Gebruik de filters aan de linkerkant om jouw ideale accommodatie te vinden. Lees de 5 reviews beoordelingen van vakantiegangers die op vakantie zijn geweest in Roccastrada. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Roccastrada. Bekijk ook andere accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Toscane.