Appartement Podere Vallerona

Podere Vallerona

2 reviews over Appartement Podere Vallerona in het Nederlands

Geweldige agriturismo

Godelieve Winthagen, 30-8-2017

Kleinschalige agriturismo met prachtig uitzicht. We zijn hier in de zomer van 2015 3 weken geweest en wilden nog niet naar huis. Het zwembad is top, de kinderen hebben hier enorm fijn in gespeeld. Het is rustig, soms hadden we het zwembad voor ons alleen. In de omgeving heel mooie dorpjes, nog niet zo toeristisch. Je moet het alleen niet erg vinden om hiervoor wat langer in de auto te zitten. Met name door de bochtige wegen. Wij hadden hier geen problemen mee omdat de omgeving prachtig is om doorheen te rijden. Er zijn twee leuke dorpjes in de buurt waarvan eentje met leuk restaurant (kindvriendelijk) met heel mooi uitzicht.

Boodschappen doen is ook wat moeilijker (grotere supermarkt half uurtje rijden), maar er is een goede koelkast en diepvries aanwezig en er is broodjesservice.

De duitse eigenaresse is enorm aardig en behulpzaam en we kregen af en toe groenten uit haar eigen tuin.

De eerste week zaten we in appartement La Caciaia, ik denk het kleinste appartement en dat was prima maar we hadden erg weinig (eigen) ruimte en privacy buiten het appartement, bovendien ligt de slaapkamer boven het terras van andere appartementen en dat gaf wel eens geluidsoverlast. De twee weken daarna zaten we in een ander appartement (van een bijgebouw) en dat was super.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

prachtig mooi appartementencomplex

patricia krijgsman, 7-7-2008

We hebben een week in dit prachtige complex verbleven. In één woord: geweldig. Heel rustig, prachtige omgeving en voor onze tweeling van 2 jaar was het ook geweldig. Mooi zwembad, hele aardige eigenaar. Helemaal goed dus, echt een aanrader!!
Gereisd familie in juni 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Podere Vallerona in Roccalbenga , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Podere Vallerona zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Podere Vallerona scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.