Appartement Borgo San Pecoraio ****

8,6

33 reviews over Appartement Borgo San Pecoraio in het Nederlands

Mooi maar gedateerd

Hoeven, 21-8-2017

Ruim complex. Ons appartement had wat gebreken die niet konden worden gemaakt volgens manager: kapotte parasol (overdag buiten zitten: meubilair naar voorkant huisje plaatsen ) verrotte tuintafel. Deur naar buiten moesten we optillen om naar buiten te komen.

Misschien alleen ons appartement maar het typeert voor ons dit complex: toe aan een opknapbeurt.

Personeel vriendelijk, mooi maar niet erg schoon zwembad dat ook wel een laagje verf verdient. Geen airco weet je van tevoren, ik herken wel wat hieronder wordt beschreven als het gaat om 'doorluchten' in de avond. Voor ons eenmalig hier.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Fraai complex,wel wat verbeterpunten

Romperstomper, 13-8-2017

Goed onderhouden complex met prachtig zwembad en pool bar. Personeel zeer vriendelijk. Restaurant is vrij redelijk, hoewel de bediening af en toe uit Fawlty Towers lijkt weggelopen.

Geen animatie, maar gelet op aanwezigheid van veel oudere kinderen ook niet noodzakelijk. Er zijn 50 appartementen, 2/3 van de bezoekers zijn Nederlanders....redelijk wat 'happy incrowd', die hier al jaren komen.

Wij hadden een ruim appartement in Casa Bouganvilllae met fantastisch uitzicht. Echter, zonder airco, en met temperaturen overdag van 35-40 graden en ´s nachts nog steeds 25-30 graden wordt aangenaam slapen een probleem. De warmte blijft hangen in het appartement. Dus maar deur en luiken open laten bij het slapen, met als gevolg dat we mogen meeroken met buurman en en passant ook tot middernacht naar het geschreeuw van de tienerjeugd mogen luisteren. Gelet op de forse prijzen die worden gevraagd zou staande ventilator per slaapkamer heel netjes zijn.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooi park maar accomodaties erg gedateerd.

Diana van der zee, 6-8-2017

Eerste keer voor ons op borgo. App 205. Prachtig uitzicht en geweldig dakterras. Ligging app volledig in de zon en daardoor erg warm! App niet koel te krijgen en helaas geen airco. Niet te doen!! App erg gedateerd en veel achterstallig onderhoud. Badkamer door slechte kitranden vol met schimmel. Prijs/kwaliteit niet in verhouding. Zwembad erg mooi en prima eten in het restaurant. Veel Nederlanders en de kinderen hebben snel vriendjes om mee te spelen. Kortom mooi park maar heeft absoluut een opfrisbeurt nodig!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Mooie plek

A.mer, 3-8-2017

Mooi accomodatie boven op berg, waardoor prachtig uitzicht. Huisje mooi gesitueerd op het park. Fijn restaurant op het park. Behalve de bakker die iedere ochtend verse broodjes levert geen winkeltje, dichtsbijzijnde grote supermarkt 20 minuten rijden. Huisjes zijn ruim en prima bedden. Airco hebben we erg gemist, daar waren meerdere klachten over
Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Heerlijk!

Anouk, 31-1-2016

Het park is erg relaxed. Je hebt per appartement 2 ligbedden en een parasol dus geen irritante handdoek reserveer praktijken. Bar en restaurant zijn top; lekker eten en drinken voor een betaalbare prijs. Alle kosten worden op een kaart gescand en aan eind van de vakantie hoef je pas af te rekenen, makkelijk en goed systeem.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Mooier kan niet

Gert Huisman, 25-1-2016

Super mooie plek in Toscane vlak bij zee
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Heerlijke plek!

berry_4, 22-9-2014

Wij hebben hier drie heerlijke weken doorgebracht. Het appartement is eenvoudig maar de douche en de bedden zijn prima. Een supergroot zwembad met twee eigen vaste ligstoelen en een poolbar waar je voor niet teveel geld een drankje of snack kunt halen. Nog een tweede zwembad bij het restaurant waar ze heerlijk en betaalbaar eten serveren. Je kunt beulinnen en handdoeken huren en er zijn wasmachines en -drogers. Aan de ene kant het prachtige binnenland van Toscane met oa Volterra en wat verder weg Chianti, aan de andere kant de mooie Toscaanse kust. Wij hebben heerlijke stranddagen in Bibbona mare doorgebracht. Op het park voornamelijk Nederlanders. Een keer oer week bingo, disco en voetbal. Niet opdringerig en precies genoeg. Volgend jaar weer!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

mooi plekje

astrid, 12-9-2013

leuke,eenvoudige huisjes,bevat alles wat je nodig hebt.

latte macchiato 1,50 - rosetje 1,= lekker cheap :-)

lidl in stadje ernaast,vd boodschappen.

mooi zwembad - prachtige ligging

super ligbedden!

minpuntje- wij waren aan het eind van het seizoen (begin sept) schoonmaak bij zwembad liet wat te wensen over,laatste 2 dagen zelfs het barretje dicht bij het zwembad :-(

Gereisd met vrienden in september 2013

Mooi park

sepoenie, 2-9-2013

Mooi aangelegd park op een heuvel met keurige appartementen. Twee mooie zwembaden, waarbij ieder appartement twee gereserveerde ligstoelen heeft. De ligging is erg mooi, maar je loopt niet zomaar even naar het dorpje. Stranden liggen op zo'n 10 kilometer. Wat ons opviel: vriendelijke receptionistes, wasmachines, iedere dag vers brood van een bakkertje die met een busje langskomt, fijne handdoeken te huur. We hebben het hier goed naar ons zin gehad. Voor Italiaanse begrippen keurige appartementen.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Een echte aanrader!

Susan, 8-8-2013

Een heerlijk klein park met leuke huisjes. Uitzicht bij het zwembad is fantastisch, met in de verte de zee. Het park ligt boven op een berg buiten het dorpje Riparbella. Zonder auto kun je niet als je bijvoorbeeld boodschappen nodig hebt. Ideaal is de broodjesservice. Het restaurant op het park is goed en goed betaalbaar, vooral het dagmenu. Ook de (afhaal)pizza's zijn een aanrader! Verder is bij het zwembad ook een snack en kleine maaltijd te krijgen. Als er iets is staat er binnen no-time iemand om het op te lossen. Wij hadden een kapot babybedje en parasol en kregen meteen nieuw. Bij verblijf van twee weken wordt er helaas niet schoongemaakt na de eerste week, dat is het enige minpunt wat ik kan bedenken. Wel kun je schoon beddengoed en handdoeken halen.

Het zwembad is super groot! Ieder appartement eigen ligstoelen en parasol, ideaal. Pasje waarop je borg komt te staan en waarmee je betaald is ook prettig. Kortom: echt een park om naar terug te gaan!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Borgo San Pecoraio in Riparbella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Borgo San Pecoraio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Borgo San Pecoraio scoort een 8.57 uit 10 op basis van 42 reviews.