Vakantiehuis Tiglio ****

Vakantiehuis Tiglio
Tiglio
8,5

2 reviews over Vakantiehuis Tiglio in het Nederlands

mooi groot huis met een grote tuin

r.giskes, 5-8-2009

Vakantiehuis Tiglio. Mooi ruim huis in Toscaanse stijl. Zeer aardige en behulpzame huiseigenaar. Ribolla zelf heeft niet veel te bieden. De dagelijkse boodschappen zijn er goed te doen. De omgeving en de mogelijkheid tot het maken van uitstapjes, naar de zee, opgravingen, andere plaasten en dorpen, maken het tot een prima verblijfplaats waar het goed toeven is.

Het strand ligt op ongeveer 30 km maar is goed bereikbaar.

Wij gaan nog een keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

Veel ruimte in prachtig huis.

M. Tombrock, 29-7-2008

We hebben een heerlijke week gehad met onze kinderen tussen de 14 en 18 jaar. De eigenaar is aardig. Er is veel ruimte in en om het huis. Een heerlijke verranda.

Ribolla stelt niet veel voor als plaatsje. Montamassi, vlak bij, was een verrassing voor ons, een prachtig klein dorpje. Vanuit Ribolla hebben we Pisa, Lucca, Sienna en de zee bezocht. Wel veel kilometers gereden.

Gereisd familie in april 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Tiglio in Ribolla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Tiglio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Tiglio scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.