Appartement Residenza Principina

Residenza Principina

1 review over Appartement Residenza Principina in het Nederlands

Prima

wibrand, 12-8-2014

Tijdens onze vakantie in Toscane hebben we hier én nacht verbleven. We kwamen veel te vroeg aan, maar dat was geen probleem. We mochten niet met de auto naar ons huisje, maar dat was geen probleem. We werden met én golfwagentje naar ons huisje gereden. Compleet ingericht, met airco, complete keuken en terras. We hebben ontbeten bij het restaunt. We hebben niet gezwommen (het zwembad zag er aantrekkelijk uit), want je moest éen badmuts op doen ! We gebruikten dit complex voornamelijk om even twee dagen op het strand te kunnen zijn (mooie stranden in de buurt !). De prijs is heel aantrekkelijk ! Je kan tevens voor éen enkele nacht boeken !
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residenza Principina in Principina a Mare, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residenza Principina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residenza Principina scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.