Hotel Giulia **

Giulia
6,3

6 reviews over Hotel Giulia in het Nederlands

Niet zo fantastisch als het laat uitschijnen

Minnaert Mike, 24-7-2010

Het eiland Elba is werkelijk een prachtige plaats om te verblijven en ik zou er zo kunnen teruggaan en dat dan voor meerdere dagen maar dan toch een ander hotel. De ligging is goed maar wij betaalden 75 euro per persoon voor één nacht en vergeleken met derest van de kamers die we hadden deze reis was dit met voorsprong de minste, matig ontbijt ook.
Gereisd met vrienden in augustus 2009

Te duur voor wat je krijgt!

Rene, 20-7-2009

Wij zijn net terug zijn begin juli voor 1 week in dit hotel geweest. Het is een SUPER eiland dat als eerste! Het hotel gaat, kamers redelijk simpel boven geen airco!! Je kan de deuren wel open laten maar dan wordt je opgevreten door de muggen. Service is redelijk van het personeel spreekt er bijna niemand engels dat levert problemen op voor het eten! Dat toch al niet goed is en met hooge snelheid geserverd wordt we hebben zelf meegemaakt dat er drie gangen tegelijk op tafel stonden!! We hebben gewoon vaak buiten huis gegeten want dat is wel super vers en lekker. Voor de rest kan je goed uit de voeten met je auto daar tanken en wegen zijn geen probleem. Aanrader de stad Capoliveri, en een boot huren in porto Azzuro kost 130 euro voor een hele dag en je kan naar de echt mooie plekken om te zwemmen. Als je slim bent boek je de overtocht van tevoren per internet ( kan alleen met creditcard) dat scheelt een hoop tijd.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Bijzondere service...

Emile, 1-3-2009

Wij hebben afgelopen zomer hier gedurende 10 dagen overnacht, dat was op zijn minst een bijzondere ervaring. De ligging is prima ten opzichte van de overige dorpjes en vriendelijk is men best wel, maar ons begrijpen is een ander verhaal. Engels, Frans en Duits snappen ze eigenlijk niet. We kregen niet de geboekte kamer en hebben 2 nachten in een andere kamer moeten slapen, de refund zou nog komen...ik zit nog steeds te wachten...Koken kan de kok inderdaad niet, maar goed wat wil je ook als je 's ochtends al het vlees voor 's avonds staat te braden. Het zwembad is prima. Je moet gewoon niet teveel tijd doorbrengen in het hotel. Typisch is dat je geen idee hebt wat een flesje wijn of water kost totdat je aan het eind van de vakantie de rekening krijgt...In principe een prima hotel, met op zich hele vriendelijke mensen, je moet alleen niet te veel in het hotel zijn. Mijn Italiaans is tegenwoordig uitstekend, dat heb ik er wel geleerd.
Gereisd met partner in juli 2008

een hele ervaring

Oebele, 9-1-2009

Wij kregen niet de kamer die wij geboekt hadden, maar een hele kleine kamer zonder zitje. Er was ook te weinig kastruimte en de verlichting was erg matig. Het dieptepunt was de badkamer, die was erg klein en werd kletsnat na iedere douchebeurt. Het personeel was onhandig en onvriendelijk, men sprak geen duits/ engels.Het ontbijt en diner waren erg slecht.Er was alleen te dure Elba wijn verkrijgbaar.Niet aan te bevelen voor mensen die slecht ter been zijn.

Zwembad was goed. Strand slecht bereikbaar, te weinig parkeerruimte en te duur.Kleinstrand en te dure bedden. Prachtig eiland, veel te zien en leuke dorpen. Overtocht met boot is ook prima. Maar dit hotel zullen wij nooit iemand aanbevelen.

Gereisd met partner in januari 2009

Goed hotel voor aantrekkelijke prijs

Sylvia, 7-8-2008

Wij zijn het absoluut niet met onze voorganger eens!!

Het eten was prima te doen, veel verse vis. Voldoende variatie en 1 x per week feestelijke maaltijd. Vriendelijk personeel.

De kamers zijn eenvoudig en worden iedere dag prima schoongemaakt.

De ligging van het hotel is matig, aan een drukke weg en 's avonds weinig te beleven. Maar als je de auto pakt ben je binnen 10 minuten in Capoliveri of Porto Azzurro, beide plaatsen zijn erg leuk.

Bij het hotel is een mooi groot zwenbad, het strand is ongeveer een kwartiertje lopen. Voor bedjes en een parasol moet je betalen, maar dat moet je overal.

Klein minpuntje: wel airco aanwezig op de kamer, maar hiervoor moet 10 euro per dag worden betaald. Bij meer dan 30 graden is een airco zeker aan te bevelen.

Wij hebben hier een hele fijne tijd gehad!

Gereisd met partner in juli 2008

Slechte service en heel vies eten

Simon en Wendy, 1-8-2008

Onze eerste indruk was redelijk. Zoals bekend was het hotel 600 mtr van het strand. Dit kleine strand was heel erg druk en er was amper plaats. Het bedje op het prive-strand van het hotel kost echter € 12 pppd. Jammer dat dat niet gemeld is. Schandalig eigenlijk. Het ontbijt was te doen. Het avondeten ronduit slecht en smerig. En dat vondt volgens ons iedereen. Wij kregen de 3 smerige gangen binnen 15 min. geserveerd. Lekker relaxed was het dus niet. De volgende dag in Porto Azurro gegeten. Heerlijk rustig en leuke mensen. Wij vinden het hotel dus absoluut geen aanrader. Overigens wel een prima zwembad.
Gereisd met partner in augustus 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Giulia bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Giulia in Porto Azzurro (op Elba), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Giulia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Giulia scoort een 6.33 uit 10 op basis van 6 reviews.