5,5

Matig

2 reviews over Appartement Podere Pratovecchio in het Nederlands

nooit meer!

Francine, 2-9-2009

Na een klim van meer dan 25 km vanuit Pontasiève omhoog de bergen in kwamen we bij een lang pad met kuilen terecht. Na voorzichtig rijden aan het einde een slecht onderhouden manege en de Residence Romena zoals de podere daar genoemd wordt. Ons miniappartement was een kleine donkere woonkeuken met alleen een glazen deur als toegang en verder geen ramen. De ramen met dichte luiken: in volle zon!, zaten wel hoog in de slaapkamers dus zonder enig uitzicht. Er is geen tweede éénpersoonsbed, maar een onderschuifbed! De kinderen wilden er echt niet gaan slapen: in en weer uitgecheckt!
Gereisd familie in augustus 2009

gerdi, 4-5-2008

Wat een plaatje toen we aankwamen!

Zo hadden wij ons Toscane voorgesteld!

Het appartementencomplex is aan de buitenkant erg mooi. De binnenkant van ons appartement was wel oké. De badkamer is wat krap ingedeeld. De woonkeuken is praktisch ingericht. De sfeer is vooral buiten te vinden.

De eigenaresse is vriendelijk.

Naast mooie natuur is er ook cultuur te vinden (Poppi). Vanuit de tuin kijk je uit op kasteel 'Romena'.

Je moet veel binnendoor rijden om in de grote plaatsen te komen (Siena, Florence, Arezzo). Maar onderweg is genoeg te zien (als je niet misselijk wordt van de bochten).

Helaas was het zwembad te koud, maar het ligt geweldig!

Gereisd met partner in april 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Podere Pratovecchio in Poppi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Podere Pratovecchio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Podere Pratovecchio scoort een 5.5 uit 10 op basis van 2 reviews.