7,1

16 reviews over Hotel Golf in het Nederlands

goede basis voor uitstapjes

Anja, 13-8-2010

Prima hotel, kan echter wel een opknapbeurt gebruiken. Likje verf en nieuw meubilair doet wonderen. Vriendelijk personeel wat ook engels en duits spreekt. Uitgebreid ontbijt, zeker voor Italiaanse begrippen. Diner was voortreffelijk!

Minpuntje: kamers zijn gehorig en bedden lijken meer op hangmatten.

Pontremoli leuk klein dorpje met goedkope terrasjes. Omgeving erg groen.

Gereisd alleenreizend in oktober 2008

Redelijk hotel voor uitstapjes

Iris de Groot, 5-2-2009

Prettig hotel, ideaal voor uitstapjes naar o.a Cinque Terre.

Zeer vriendelijke eigenaars en personeel.Ontbijt zeer goed.Halfpension is redelijk.

Leuk klein zwembad in de tuin. Het hotel is rustig gelegen.

Wij zijn er al 3x geweest en worden door de eigenaar senore Ancilotti en zijn vrouw, steeds hartelijk begroet.

Hotel is wat gedateerd, kan een opknapbeurt gebruiken. De prijzen op terrasjes in Pontremoli zijn verrassend laag.

Met de auto is Pontremoli in 1 dag te bereiken, en ligt in Lunigiana, het bovenste puntje van Toscana, aan de weg Parma - La Spezia.

Gereisd met partner in februari 2009

Prima voor kort verblijf

Anja, 17-10-2008

Minpuntje: kamers zijn gehorig en bedden lijken meer op hangmatten.

Gereisd alleenreizend in oktober 2008

Absoluut geen topper

H Berkhoff, 28-9-2008

Gedateerd hotel, wel een mooie ligging en grote ruime kamers. Van gehorigheid hebben wij weinig gemerkt. Eten matig.

Goede treinverbinding met Cinque terre.

Gereisd met partner in september 2008

Leuk hotel in een rustig typisch Italiaans dorpje

J.I. Vos, 13-8-2008

Leuk, rustig en vriendelijk hotel. Goede kamers ook voor met 2 kinderen. De familiekamer met 2 aparte slaapkamers en met een klein balkonnetje met zeer mooi uitzicht. Er zijn ook kamers zonder balkon. Leuk zwembad, niet heel groot, maar het is ook niet druk. In het hoog seizoen hadden we vaak het zwembad voor ons alleen. Ontbijt is slecht. Oude broodjes, weinig keuze. Vleeswaren en kaassoorten liggen ongekoeld. De tweede dag hadden we maar 1 soort jam. Koffie uit de automaat is goed, maar wel standaard met een beetje suiker, dus lastig voor zwartdrinkers. Diner is niet super. Hoge prijs voor een matige kwaliteit. Je kunt beter een lokaal restaurantje opzoeken in het dorpje. Er zijn er niet veel, maar waar je gaat eten krijg je traditionele gerechten, voor een zeer goede kwaliteit en smaak. In het dorp wordt weinig Engels gesproken. Maar wel zeer vriendelijke mensen. Dorpje is klein en niet veel te beleven. Je gaat daarheen voor de rust en het typische Italiaanse karakter. Het was leuk.
Gereisd anders in juli 2008

Henk, 28-9-2007

Positief: vriendelijk personeel, goed ontbijt, rustige omgeving, leuk dorp, klein & rustig zwembad. Mooie grote en ook schone kamers, goede schoonmaakservice.

Negatief: gehorig hotel, soms kun je de buren verstaan, veel doorreizers die met de bus een nacht stoppen, restaurant is vrij duur, voor kinderen is er niet veel te doen. Parkeergelegenheid matig, zeker 's avonds.

Gereisd anders in september 2007

L. van Dijk, 12-8-2007

Mooi zwembad. Kamers (schoon) maar geheel wat gedateerd. Prima keuken (a la carte). Mountainbikes gratis! Geen airco dus ramen open (in de ochtend dus wel verkeer op de achtergrond maar niet hinderlijk), verder geen muggen!!. Afstand tot Pisa, Lucca en Florence voor dagtrips prima te doen via de autostrade. Stadje zelf ook pitoresk met kleine terrasjes op de pleintjes!
Gereisd anders in augustus 2007

jacques, 7-8-2007

Prettig hotel met vriendelijk personeel. Goed eten. Mooi rustig zwembad. Ruime en schone kamers, wel gehorig. Prachtig uitzicht aan de voorzijde.
Gereisd anders in augustus 2007

J. Teunissen, 29-7-2007

Hotel heeft drie sterren ik zou het een ster geven voor het zwembad. Het hotel lijkt zelf op een bunker en is zeer gehorig. De kamers zijn ook slecht ingericht er staat een tv van een jaar of tien oud meubels uit de jaren zestig. Het ontbijt is zeer sober koffie uit een automaat kaas en vlees niet gekoeld brood uit gedroogd. Ik reis veel voor mijn werk en dit is tot nu toe het slechtste ontbijt wat ik tot nu toe heb mee gemaakt. Omgeving is mooi maar je bent in Pontremoli zelf snel uit gekeken maar in de omgeving is genoeg te zien.
Gereisd met partner in juli 2007

willem en diny, 26-6-2007

Prima hotel - aardige mensen - schone kamers - heerlijke rustige ligging en prima eten.

Wij hadden halfpension; we kunnen het iedereen aanbevelen. Ontbijtbuffet is uitgebreid en bestaat niet alleen uit zoete dingen. Er waren drie soorten kaas en een soort vleesbeleg. Het vleesbeleg wisselde dagelijks. Het diner was ook uitstekend; dagelijks kan gekozen worden uit drie soorten voor twee gangen. Daarbij kan van het buffet zoveel groenten genomen worden als je maar wil. Hetzelfde geldt voor het dessert-buffet. Zwembad heerlijk en echt niet druk. Een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golf in Pontremoli, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Golf scoort een 7.06 uit 10 op basis van 16 reviews.