1 review over Appartement Libbiano in het Nederlands

Fam. Van Leeuwen, 1-8-2007

Deze Fattoria di Libbiano is eigenlijk een boerderij met een aantal vakantiehuisjes erbij. Ons huisje was niet al te groot, maar alles zat erin. Nog belangrijker, alles was goed schoon en de inventaris was compleet. Moeder des huizes kookt voor je op verzoek. Voor een paar euri zit je zo een avond heerlijk te tafelen (1 menu, dus eten wat de pot schaft) met de lekkerste lokale worsten, anti-pastas, hoofdgerechten en deserts (prijs is incl. karaf erg lekkere huiswijn). Dat je er kan eten is wel welkom, want het ligt behoorlijk afgelegen. Toen wij er waren was de brug op de belangrijkste toegangsweg afgesloten waardoor wij moesten omrijden (het kostte ons 45min tot de eerste supermarkt!!). Daarom minder geschikte locatie als uitvalsbasis voor dagtripjes in Toscane. Als je van rust houdt en niet van het zwembad wilt wijken is dit wel een toppertje.
Gereisd anders in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Libbiano in Pomarance, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Libbiano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Libbiano scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.