1 review over Vakantiehuis Fattoria Acquaviva in het Nederlands

Gaan we zeker nog een keer heen!!!

Anita Sluiter, 24-6-2009

Bij Fattoria Aquaviva wordt je door een zeer vriendelijke familie ontvangen. Maria kookt in haar restaurant de lekkerste echt Italiaanse gerechten. Haar zoon bakt verukkelijke pizza's! Er lopen drie paarden op het grote grasveld dat erbij hoort. Je kunt er vissen in de vijver op het terrein. En dichtbij is het mooiste stadje van Italië dat ik heb gezien: Cortona. Wij waren er in de mei-vakantie; het restaurant was alleen in het weekend open. Er kwamen vooral veel Italianen eten (dat zegt genoeg!). Fattoria Aquaviva ligt middenin de bergen. Dus je moet wel een slingerweg af om ergens anders naar toe te gaan. Maar dat is zeker de moeite waard! Kortom: een geweldige accomodatie op een prachtige plek!
Gereisd familie in mei 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Fattoria Acquaviva in Poggioni, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Fattoria Acquaviva zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Fattoria Acquaviva scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.