Appartement Casa Panorama

Casa Panorama

1 review over Appartement Casa Panorama in het Nederlands

Vriendelijkste eigenaars uit Toscane

Johan , 4-10-2011

Piteglio is niet echt gunstig gelegen, voor uitstappen naar de steden rondom moet je 30 km door de bergen rijden. Dit kost je vlug een uurtje.

De vakantiewoning is wel mooi en heel rustig gelegen. Verschillende leuke dorpjes op luttele kilometers. Nooit heb ik vriendelijkere eigenaars ontmoet als Franco en Barbara. Barbara opgegroeid in Ny spreekt perfect engels. Niets is teveel voor die mensen. Enkele jaren geleden was er nog een restaurant. Barbara kookt nu nog enkel voor haar gasten. Heel lekker en spotgoedkoop, ik betaalde nooit meer dan 5 euro voor een verse pasta schotel. Maak je zelf je eten klaar dan brengt Franco regelmatig gratis groenten uit eigen tuin mee. Soit, alleen al voor de vriendelijkheid zou ik er ooit willen terugkeren. Niets dan lof voor deze uiterst vriendelijke mensen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Panorama in Piteglio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Panorama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Casa Panorama scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.