8,7

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Il Nido del Merlo bij :

6 reviews over Appartement Il Nido del Merlo in het Nederlands

Prima keuze

Esther, 17-9-2008

Wij zij net terug en werden zeer vriendelijk ontvangen.

Het appartement was voor 2 personen zeer groot en schoon en niet sober.

Verder een heerlijk zwembad en een prachtig uitzicht.

Kort om een aanrader.

Gereisd met partner in september 2008

Voor herhaling vatbaar!

Elisa en Rony, 12-8-2008

We zijn hier per toeval beland en het was meer dan een meevaller! Oorspronkelijk wilden we hier 2 nachten blijven maar uiteindelijk zijn het er vier geworden! We hebben genoten van de rust en de mooie omgeving in de nabijheid van mooie steden als Pistoia,Prato en Firenze. 's Morgens stond er steeds een lekker uitgebreid Italiaans ontbijtbuffet op ons te wachten! Vooral de ongelooflijke Italiaanse gastvrijheid zal ons bijblijven! Tiziano, Roberta, Tamara en Gianfranco zijn echte schatten die meer dan hun best doen om het je naar je zin te maken! " Nido del Merlo", dat is echt "la dolce vita" op zijn best!

Carissimi amici italiani del Nido del Merlo, speriamo de vedervi presto!

Gereisd met partner in juli 2008

m. eysink , 20-7-2008

Martino & Alberto

wij waren twee weken in Il Nido del Merlo, een geweldige acommodatie, met een zeer gastvrije eigenaar, een mooi zwembad, en een mooi uitzicht over de bergen bij Pistoia en de olijfbomen en wijngaarden. De inrichting is sober voor wat betreft servies- en keuken. Een absolute aanrader.

Touto Bello !!!!!

Gereisd anders in juli 2008

P.J. Lemmens, 4-7-2008

Een geweldige plek met zeer gastvrije eigenaar. Kleinschalig, dicht bij Florence, Lucca, Pisa en vele andere bezienswaardigheden. De appartementen zijn voorzien van de meest noodzakelijke inrichting, sober en degelijk. Wij gaan er dit jaar voor de derde keer naar toe. Kortom, de moeite van het bezoeken meer dan waard!
Gereisd anders in juli 2008

K, 15-6-2008

Zijn hier een week geweest. Het complex ligt in de luwte van de bergen aan een doorgaande weg maar daar heb je geen last van. Een erg knus appartementencomplex en tevens ook een B&B. Eigenaren zijn erg vriendelijk en gastvrij en doen er alles aan om het je naar je zin te maken, spreken alleen geen Engels. De twee appartementen met badkamer met bad zijn leuk en goed ingericht degene met douche bevindt zich deels in het souterain en heeft hierdoor weinig daglicht. Het zwembad is leuk en heeft goede ligstoelen. Tevens beschikt het complex over een kleine tuin waarvan je gebruik kunt maken. 1 keer per week kun je bij de eigenaren aanschuiven of een pizza uit eigen steenoven nuttigen. Tegenover het complex ligteen kleine supermarkt. Tevens is het een goede uitvalslokatie om pistoia, prato en florance te bezoeken aangezien het een goede relatie tot de snelweg heeft. Voor ons een geslaagde vakantie!
Gereisd met partner in juni 2008

p. lemmens, 28-2-2008

super locatie met zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw.
Gereisd anders in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Il Nido del Merlo in Pistoia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Il Nido del Merlo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Il Nido del Merlo scoort een 8.67 uit 10 op basis van 6 reviews.