Hotel Villa Argentieri ****

Villa Argentieri

3 reviews over Hotel Villa Argentieri in het Nederlands

Landelijke oase midden in de stad

Desiree, 25-11-2009

Leuke verbouwde boeren hoeve, die ondertussen midden in de stad ligt. Mooie tuin en zwembad.

Omdat we voor "zaken" eerst diverse andere plaatsen moesten zijn kwamen we 's avonds laat aan in de stromende regen. We werden gastvrij met een grote paraplu opgewacht bij de ingang van de tuin.

Prima kamers (ook wij kregen een suite) die sfeervol als een soort huiskamer zijn ingericht.

600 meter lopen vanaf de scheve toren en iets verder naar het centrum.

Het is dat we net zelf in de buurt een huis hebben gekocht, anders zouden we hier zeker nog vaker logeren.

Gereisd met partner in oktober 2008

Landelijke oase midden in de stad

Desiree, 12-11-2008

600 meter lopen vanaf de scheve toren en iets verder naar het centrum.

Gereisd met partner in oktober 2006

Jeroen en Alice, 19-2-2007

Villa Argentieri bij toeval ontdekt op internet en vorige week een nachtje verbleven.Wat een heerlijke plek! Het is zeer kleinschalig ( minder dan 10 kamers ) en de kamers op zich zijn meer een soort appartementjes geheel in Toscaanse stijl.Heerlijk bed! Zeer aardige en behulpzame eigenaresse. Omdat we bijna de enige mensen waren kregen we zelfs een suite ipv de double room die gereserveerd was.'s-Ochtends een zeer uitgebreid ontbijt op de kamer. Alles goed lopend bereikbaar. Zeer zeker een aanrader!!!
        Gereisd anders in februari 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Argentieri in Pisa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Argentieri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Argentieri scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.