Bed and Breakfast Michele Guest House

8,6

5 reviews over Bed and Breakfast Michele Guest House in het Nederlands

Echt een aanrader

ABKtje, 16-11-2009

Wij waren 4 nachten in Micheles guesthouse nav goede recensies alhier en echt te gek. Hoewel in een armoedig straatje (is ook enige minpunt) mooi pand vlakbij station, 20 minuten door centrum lopen verwijderd van de scheve toren, geweldige service. Michele vraagt je wat je plannen zijn en geeft dan uitgebreid en enthousiast advies over hoe je tijd zo goed mogelijk in te delen en geeft zeer goede advizen over wat wel en wat beter niet te bezoeken, passend in jouw planning. Het ontbijt van Charda is echt een heel prettige verrassende start van je dag! Doen!
Gereisd met oudere kinderen in september 2009

Leuke B&B, goed gelegen in Pisa

Emmy, 5-6-2009

Michele's B&B is een aanrader voor een verblijf in Pisa. Wij waren er slechts 1 nachtje, maar ook dan nog neemt eigenaar Michel alle tijd om je via een plattegrond alles over Pisa te vertellen en waar je moet zijn.

Wij hadden een kamer met een eigen badkamer. Deze was ruim en van alle gemakken voorzien. Zelfs gemakken die je in een hotelkamer niet zou terugvinden (omgevinginformatie o.a.)

's Ochtends was er een geweldig ontbijt voor ons klaargemaakt, met alle keus.

Michel was zelfs zo vriendelijk om ons met zijn auto naar het vliegveld te brengen (terwijl het lopend ook maar 15 min. is). Hier hadden we niet eens om gevraagd. Service dus echt een 10!

Pisa zelf heb je in 1 a 2 dagen echt gezien.

Gereisd met partner in mei 2009

Perfecte plek!

Berty, 28-5-2009

Leuke kamer waar werkelijk aan alles gedacht is: zo liggen er tijdschriften, er staat een nespresso apparaat, je kan gebruik maken van de laptop, er is een leuk koelkastje met inhoud en er liggen reisgidsen met info over Toscane, Pisa en Florence en een prachtige badkamer! En dan is daar ook nog Michele. Een aardige italiaan die er alles aan doet om je het naar je zin te maken. Met ons ging hij aan de keukentafel zitten en heeft ons over Pisa verteld, waar we lekker konden gaan eten en wat de beste ijszaak is. Wanneer je charme belangrijker vindt dan de luxe van een viersterrenhotel dan is dit een aanrader.
Gereisd met partner in maart 2009

Een aanrader!

Eline, 13-11-2008

Ligt zeer gunstig t.o.v. het station en de luchthaven van Pisa!

De kamer was ruim, goed verzorgd en schoon.

Datzelfde geldt voor de (gemeenschappelijke) badkamer. Eigenaar Michele en vriendin zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met vrienden in november 2008

Galop, 25-6-2008

Midden in Pisa alles op loop afstand.

800 meter van vliegveld.

Mooie kamer met eigen badkamer

Zeer vriendelijke mensen

Gereisd met partner in juni 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Michele Guest House in Pisa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Michele Guest House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Michele Guest House scoort een 8.57 uit 10 op basis van 7 reviews.