Appartement Castello di Spedaletto

Appartement Castello di Spedaletto
Castello di Spedaletto

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Castello di Spedaletto bij:

1 review over Appartement Castello di Spedaletto in het Nederlands

Ellen Jansen, 14-6-2007

Zijn hier vorig jaar via Touroperator geweest. Op internet stond dat de appartementen in het kasteel waren. Na 3 keer telefonisch nagevraagd te hebben of dit echt zo was hebben we voor een week geboekt. Bij aankomst bleek dat we dus niet in het kasteel zaten, maar in een verbouwde graanschuur, net buiten het terrein van het kasteel. Overigens heel netjes hoor, maar na 1 nacht zijn we weer vertrokken, dit was niet wat we wilden. Nog steeds heeft Touroperator dit niet aangepast op hun site..Slechte zaak! Pas hier dus voor op! Het kasteel zelf is wat lastig te vinden, alleen weten we dus niet hoe het er van binnen uitziet.
    Gereisd anders in juni 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Castello di Spedaletto in Pienza, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Castello di Spedaletto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Castello di Spedaletto scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.