Vakantiehuis Casa Stella

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiehuis Casa Stella bij:

1 review over Vakantiehuis Casa Stella in het Nederlands

Genieten!

Krista, 21-10-2013

Mooi huisje, van alle gemakken voorzien. Wij hadden het geluk geen buren te hebben en daardoor het zwembad voor ons alleen te hebben.Zwembad ligt iets hoger, maar je hebt een prachtig uitzicht! Om bij het huisje te komen moet je wel eerst een stuk door de bergen met haarspeldbochten rijden. Dat was voor ons geen probleem. Wij hebben echt genoten van het huisje, het zwembad en het uitzicht. Ook de Italianen waren erg vriendelijk. De drukte moet je zelf opzoeken door bijvoorbeeld naar Lucca of Florence te gaan. Met name Florence is echt een prachtige stad! Tip: ga met de trein. Een andere tip is om bij het huisje een keer naar boven te lopen/rijden. Daar vind je een restaurantje wat door een Italiaanse familie wordt gerund.

Wij vinden Casa Stella echt een aanrader om een keer naar toe te gaan!

Gereisd met partner in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Stella in Pescia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Stella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casa Stella scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.