Vakantiehuis Tenuta La Pieve

Vakantiehuis Tenuta La Pieve
Tenuta La Pieve

2 reviews over Vakantiehuis Tenuta La Pieve in het Nederlands

Heel mooi en centraal gelegen

Anika, 9-3-2009

Wij hebben het erg naar ons zin gehad in La Pieve. Heel goed verzorgde huisjes, met zwembad en alles erop en eraan. Ook heel centraal gelegen midden in Toscane. Ze hebben ook erg lekkere wijn en olijfolie, die je daar kunt kopen.
    Gereisd met partner in maart 2009

Jan Peeters, 29-5-2006

Voor zover ik ze gezien heb, en dat zijn ze ongeveer allemaal, zijn al de appartementen van Tenuta La Pieve dik in orde.

ik ga er nu reeds voor de zesde keer naar toe in 2006.

De mensen zijn er echt heel vriendelijk en het dorpje zelf is erg rustig.

Het is een zeer geschikte uitvalsbasis voor bezoeken aan Firenze, Arezzo, Siena enz...

Voor de rest is elk dorpje in gans Toscane een bezoek waard, zelfs (vooral?) het kleinste heeft wel iets te bieden ook al staat het niet altijd in de toeristische gidsen.

Gereisd met partner in juni 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Tenuta La Pieve in Pergine Valdarno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Tenuta La Pieve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Tenuta La Pieve scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.