Hotel Il Casello

Hotel Il Casello
Il Casello

2 reviews over Hotel Il Casello in het Nederlands

A, 30-5-2008

Mooi complex met hotelkamers en appartementen (wat wij hadden). De appartementen zijn erg ruim, netjes maar niet luxe ingericht, wel met een bubbelbad, en een mooi eigen terras met zitje.

We hadden geboekt inclusief ontbijt, dit bestaat uit een ontbijtbuffet in het restaurant van het hotel en wat prima.

We werden heel hartelijk begroet en iedereen was erg aardig.

Er is ook een zwembad met ligstoelen, een klein speeltuintje voor kleine kinderen en natuurlijk een suuupermooie omgeving.

De ligging is echt perfect voor alle uitstapjes, qua natuur, Siena, Florence enz.

Gereisd met partner in mei 2008

Geert, 2-11-2007

12 nachten in juli 2007, via Touroperator.

Prachtig gelegen, goede uitvalsbasis om Toscane te verkennen.

Zeer ruim appartement. Eerste jaar dat halfpension werd aangeboden: 's avonds werd er gekookt door Domenico, die in Greve een verse pasta-zaak uitbaat. Eenvoudige maar lekkere keuken. Vanop de nabijgelegen hoofdweg zorgen enkel moto's voor herrie. Mooi zwembad.

Negatief:

Het beloofde ontbijtbuffet bleek te bestaan uit op de kamer gebrachte ingrediënten (oploskoffie, melkdoos, hesp/kaas mits aanvraag) waarmee je dan maar zelf een ontbijtje moest klaarmaken, en nadien het servies afwassen. Voor dit laatste hebben we vanaf dag 1 bedankt, en in overleg met de receptionist het karwei aan de vaatautomaat van het restaurant overgelaten. Maar dat was enkele keren buiten de eigenzinnige huishoudster Angela gerekend, die hoognodig op kursus klantenbejegening zou moeten!

Gereisd familie in november 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Il Casello in Panzano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Il Casello zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Il Casello scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.