Vakantiepark I Cancelli ****

7,7

• Activiteiten6,9
  • Onderkomen7,6

83 reviews over Vakantiepark I Cancelli in het Nederlands

Mooi gelegen park in bergachtig gebied.

Jet1980, 21-8-2017
  • Onderkomen8

Mooi gelegen park in bergachtig gebied met prachtig aangelegde tuinen.

De vakantiewoning was prima qua grootte en indeling, alhoewel we de keuken erg eenvoudig vonden (2-pitten fornuis, weinig servies). Fijn zwembad, lekker eten in het restaurant voor een goede prijs, WiFi was nu prima qua snelheid, vriendelijk en behulpzaam personeel.

Er was terwijl wij er waren (in de zomervakantie) 1xper week animatie (marionetten show voor kinderen en een band).

Het nabijgelegen dorpje Palazzuolo vonden we gezellig. Alle bezienswaardigheden in de omgeving zijn wel even rijden daar alle wegen door de bergen lopen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijk verblijf gehad

Lisanne, 30-5-2017
  • Onderkomen8

Dit park ligt fantastisch mooi bovenin de bergen net buiten de Toscane. Vanuit ons huisje 81(4-persoons geschakeld) hadden we een prachtig uitzicht over de bergen. Met ongeveer 30 graden was het heerlijk vertoeven aan de zwembadrand. In het voorseizoen is er 1 zwembad geopend. Wat overigens genoeg is aangezien er dan weinig mensen zijn. We hebben dan ook genoten van de rust.

In het restaurant is het prima eten voor een goede prijs. Wij hadden een verblijf inclusief ontbijt. Verwacht hierbij geen hotel ontbijt. We konden kiezen uit croissants, stokbrood of een tosti. Inclusief koffie e.d. Maar het werd wel vers klaar gemaakt.

Wil je plaatsen gaan bezichtigen dan zul je er wel even voor moeten reizen. Echt de moeite waard is Florence, vanuit het dorpje Maradi goed te bereiken per trein. Je zit dan 1 uur en 10 minuten in de trein.

Al met al een prachtige bestemming, maar je moet wel even reizen wil je wat zien.

Gereisd met partner in mei 2017

Heerlijk park op rustige locatie

Ad, 1-9-2016
  • Onderkomen8

We hebben een heerlijk verblijf gehad van twee weken. Prachtige locatie op de berg, daardoor lekker koel, maar wel wat verder van bezienswaardigheden. Wij hadden ren huisje met veel privacy (huisje 53) maar dat wisselt over het park. In de buurt hebben we twee mooie wandelingen gemaakt (de waterval van san Benedetto, 40 minuten rijden over soms hele smalle wegen... Onderaan in het dorp parkeren. Verder staan er op de weg tussen Palazuolo sul Senio en Razzuolo diverse startpunten voor wandelingen. Erg mooi is het punt met het kruis, dich bij de pas van 1080 meter hoogte... Park is mooi, eten aardig voor een goede prijs, mooi zwembad, met wel wat koud water. In andere reviews wordt aangegeven dat het servies in huis wat krap is, klopt, maar er wordt ook niet moeilijk gedaan bij checkout... mooi uitzichtpunt bij wifi pubt! Verbeterpunten: bandbreedte internet en de stoffige steile weg naar het achterste deel van het park
Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

Prima vakantie

Robert, 13-8-2016
  • Onderkomen7

Park is prima, maar hier en daar wel wat gedateerd. De huis zijn een beetje jaren 70 maar wel goed en lekker ruim (veel ruimer dan de stacaravans van de laatste jaren). De medewerkers zijn over het algemeen vriendelijk. Het restaurant is redelijk en niet te duur. Verse broodjes zijn prijzig maar wel lekker (vooral de cereal en big). Er is geen minimarkt aanwezig.Er was geen animatie, wel een prima zwembad en wat andere sportfaciliteiten. WIFI (alleen bij het zwembad) werkt voor geen meter! Je kan maximaal een whatsappje sturen. Wel 3G op de camping.

Nadeel is dat door de bergwegen alles wel wat ver weg is. Supermarkt Sigma in Marradi is prima (wel wat klein).

Tip: doe florence met de trein (vanuit Marradi). Ook Faenza is leuk en te rijden.

Tip: De wanderroute die op de camping staat aangegeven is zeer slecht gemarkeerd en helemaal niet geschikt voor kleine kinderen (itt wat er staat aangegeven en wordt verteld).

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Heerlijk ruim en rustig park

Michiel, 10-8-2016
  • Onderkomen9

Il Cancelli is een mooi vakantiepark, mooi onderhouden met fraai aangelegde tuinen en veel privacy. Er komen veel gezinnen met kinderen in alle leeftijden. De medewerkers zijn heel gastvrij. De bungalows zijn ruim en mooi gebouwd, zeer goed onderhouden. S avonds koelt het af naar ca 21 graden, prima om in te slapen.

Lekker lang zonlicht in het park want het ligt op een bergtop, ca 700 meter hoog. De temperatuur was ca 23-29 graden. Heerlijke vakantie gehad met z'n allen!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Mooie locatie, prettige sfeer.

An, 3-8-2016
  • Onderkomen7

Het park ligt op een heuvel (bochtige wegen!), midden in het groen. Huisjes liggen verspreid over het hellende terrein. Ze zijn goed ingericht, alles wat je nodig hebt, zoals goede bedden, douche, servies.

Heerlijke zwembaden en de broodjesservice is prima, elke ochtend vers brood! Het restaurant heeft lekker eten voor een goede prijs.

Grotere plaatsen en stranden liggen op grote afstand.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Voor de 3 de x.....

Trudy mennings, 1-5-2016

Heerlijk park...

Jammer dat oscar er niet meer is voor de animatie 😀

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Fantastisch park!,

Fam vd Maal, 6-9-2015
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

Wij zijn van 15 aug t/m 4 september bij I Cancelli geweest. Prachtig verblijf, mooi aangelegde huisjes verspreid over de heuvels. Twee mooie zwembaden voor de kinderen, ook de kleintjes kunnen hier prima toeven. Vriendelijk personeel en ons huisje was erg schoon. Boodschappen kun je in Marradi oof Pallazuolu del Senio doen. De grotere supermarkten liggen iets verder.

Voor ons is het zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Top!

Anja, 31-8-2015
  • Onderkomen8

We hadden hier toch heel wat negatieve dingen gelezen en zijn met gemengde gevoelens vertrokken ... maar wat hebben we een fantastische vakantie gehad!

Een heel leuk park als je met jonge kinderen op reis bent, volledig omheind en veilig. Twee mooie propere zwembaden met voldoende ligstoelen. Een goed restaurant waar je voor een zeer eerlijke prijs heel lekker kan eten. Vriendelijk personeel. De inrichting van de huisjes is misschien een beetje ouderwets, maar je gaat toch niet naar Italië om naar het interieur te kijken?! Je hebt er echter wel alles wat je nodig hebt en de matrassen in de bedden zijn heel goed. Wat echt een pluspunt is voor een warm land: luiken aan de buitenkant van de ramen, het wordt nooit vreselijk heet in huis.

Het enige dat we niet vonden was de kinderanimatie, maar dat was niet erg, want de kinderen hadden het naar hun zin in het zwembad.

En ja, het is afgelegen ... maar dat wisten we.

Wij gaan zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

erg rustig....

Sandra Appelman, 31-7-2015
  • Onderkomen7

Bij aankomst werden we aangevallen door enorme grote vliegen. Helaas bleek dat het resort last had van een vliegenplaag. Deze zoemde de hele tijd langs je lichaam. Zelf bij het zwemmen was het geen pretje om rustig op een ligbed te liggen. De bewoonde wereld begon pas als je de berg af reed. Het dorpje is erg klein en er zijn weinig toeristen. De huisjes zijn niet voorzien van Airco. In deze tijd van het jaar kan het erg warm zijn en dan is 30 graden in de nacht om te slapen geen doen. Bij de receptie gaven de dames aan dat wij maar zelf een ventilator moesten kopen. Overigens was de ontvangst niet erg vriendelijk. Je verwacht na een reis van 17 uur een vriendelijk gezicht en welkom, maar deze dame had denk ik geen zin in haar werk. Voor ons geen I Cancelli meer.....
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor I Cancelli bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark I Cancelli in Palazzuole sul Senio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark I Cancelli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark I Cancelli scoort een 7.73 uit 10 op basis van 87 reviews.