Bed and Breakfast Villa il Torrino

Onvoldoende

1 review over Bed and Breakfast Villa il Torrino in het Nederlands

Geen tweede keer

Rita & Benny, 5-7-2010

Wij verbleven 2 weken in juni in het appartement 'La Limonaia' dat in de tuin ligt naast de villa. De B&B heeft geen enkele gast gekend tijdens ons verblijf. Appartement is mooi gelegen als er eens uitgebreid zou worden gesnoeid waardoor er een fantastisch zicht zou ontstaan op Forcoli. Het ronde zwembad (diameter 7M) was goed maar ook niet meer.

Appartement is niet meer van deze tijd en moet dringend gerenoveerd worden. Vochtig, loskomende verf, ongedierte in de badkamer, onparktisch meubilair, kortom geen aanbeveler. Dame is gemaakt vriendelijk en wilde ons zelfs een kleine, absoluut onvrijwillige beschadiging aan een ligbedje volledig doen vergoeden.

Gereisd met partner in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa il Torrino in Palaia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa il Torrino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Villa il Torrino scoort een 3 uit 10 op basis van 1 reviews.