Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Podere della Collina**** bij :

1 review over Appartement Podere della Collina

Bliv Væk!

Stephan, 28-8-2015

Da vi ankom var vores 3 værelses lejlighed udlejet til anden side selvom vi havde betalt flere måneder i forvejen. Det var ejeren temmeligt meget ligeglad med og det samme Hotels.com som vi havde booket igennem.

Vi blev i stedet tilbudt en 1 værelses lejlighed til 6 mennesker som vi kunne overnatte i den første nat for 480EUR så længe det var kontant.

Det nægtede vi hvorefter ejeren og hendes sønner prøvede at afpresse os pengene i stedet. Så forlod vi stedet.

Det var fuldstændigt forrykt og den behandling vi fik af hotellet og Hotels.com var horribelt krænkende.

Efter 3 dage brugt i bilerne bad Hotels.com os om ikke at genere den mere.

Min svigerfar arbejder heldigvis for Novasol og de kunne redde resten af vores ferie ved at finde os et sted at bo.

Med hensyn til de fysiske rammer hos Pedere Delle Collina så ligger det fint, men er langt fra rent eller velholdt. Der går nogle udmagrede hunde ind og ud som det passer dem samt et par katte.

Gereisd familie in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Podere della Collina in Palaia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Podere della Collina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Podere della Collina scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.