Hotel Fattoria Giunasco ****

9,4

58 reviews over Hotel Fattoria Giunasco in het Nederlands

Fantastisch . Thuiskomen

Barbara-Ann vd Ruit, 5-8-2017

Gastvrijheid, rust, heerlijk eten. Eigenlijk meer dan een hotel. Mooie schone kamers. Ontspannen sfeer. Monique en Julio staan altijd voor je klaar voor info of te helpen.

Fantastisch!!!

Caroline, 29-7-2017

Zeer gastvrij, heerlijk eten super plek om je vakantie Dior te brengen.
Gereisd met partner in juli 2017

Pareltje!

Leontine, 14-7-2017

Mijn broer(tje) gaat al jaren naar "Monique" Dus dat wilden wij ook wel eens beleven. We snappen nu ook waarom. Hier kun je je onder dompelen in het zalige niets doen en je laten verwennen. Ontbijt, lunch, diner allemaal even lekker. Prachtige omgeving ook. Een bezoek aan Pisa en Lucca waren ook de moeite waard. Kortom we hebben een geweldig verblijf gehad.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

In één woord geweldig

Ewout, 7-7-2017

Ontzettend gastvrij ontvangen.

Eten is fantastisch.

Accommodatie en ligging is een sprookje.

Gereisd met partner in juni 2017

Prima hotel met Nederlands sprekende eigenaar.

Behm, 28-6-2017

Prachtig uitzicht , lekker zwembad . Mooi authentiek huis met dito kamers . Overal fijne zitjes met spelletjes die je mag gebruiken . Doordat het een op een berg ligt loop je niet s,avonds even naar het dorp maar het eten in het hotel is heerlijk dus je hoeft niet weg. Aardige eigenaars die altijd voor je klaarstaan.

Gewoon een dikke 10

John en Edwina, 5-6-2017

Gastvrijheid Top, Netheid Top, Eten Zalig , een Super team vol passie .
Gereisd met partner in juni 2017

Gewoon zalig en voor herhaling vatbaar

Philip en Annemie, 3-8-2016

Indrukwekkend wat Monique en Gulio hier hebben klaargespeeld. Ideale plek om tot rust te komen. De fattoria is gelegen in een schitterende omgeving waar je weliswaar met de auto heel Toscane kan bewonderen. In de fattoria word je ontvangen in een familiale sfeer zoals nergens anders. Het eten dat zelf door de eigenaars wordt geserveerd is van uitmuntende kwaliteit mede doordat bijna alle producten uit eigen tuin komen. Ook het personeel verdient een dikke pluim. Gewoon een zalige plaats om van je vakantie te genieten.
Gereisd met partner in juli 2016

Michel Zentjens, 24-7-2016

15 jaar geleden voor de eerste keer hier een week geweest. Wij zijn dit jaar voor de vijfde keer met het hele gezin terug gegaan en zijn weer verrast over hetgeen wat Gulio en Monique verbeterd/ uitgebreid/ veranderd hebben. Uitstekend eten, fijne bedden en een prachtige omgeving. Je moet hier zelf zijn geweest om te ervaren wat wij ook ervaren hebben.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

fantastisch!

Toke, 4-7-2016

in 1 woord geweldig. De gastvrijheid, gezelligheid en het lekkere eten...echt ongelooflijk. Voor ons is er in heel Italie geen fijnere plek te vinden. Dank je Giulio en Monique en tot gauw.
Gereisd met vrienden in juni 2016

Geweldig!

Valerie, 14-4-2016

Perfecte locatie voor een heerlijk verblijf met kinderen. Fantastisch zwembad, veel speelruimte, kindvriendelijke atmosfeer. Het eten is werkelijk heerlijk, wordt dagelijks helemaal vers bereid met voornamelijk producten uit eigen tuin en stal. Zeer vriendelijke gastheer en -vrouw die hun gasten zich helemaal thuis doen voelen. Leuke omgeving en genoeg te doen op rijdbare afstand. We zijn in 2014 voor het eerst geweest en op verzoek van de kinderen in 2015 teruggegaan (voor een langer verblijf). We zouden dit jaar weer gaan, ware het niet dat we een caravan hebben gekocht en het dit jaar anders en elders vakantie zullen vieren. Maar we gaan zeker nog eens terug!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Fattoria Giunasco bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fattoria Giunasco in Orturano di Bagnone, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fattoria Giunasco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fattoria Giunasco scoort een 9.44 uit 10 op basis van 61 reviews.