Bed and Breakfast Villa Pardi ***

Bed and Breakfast Villa Pardi
Villa Pardi
9,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bed and Breakfast Villa Pardi bij:

11 reviews over Bed and Breakfast Villa Pardi in het Nederlands

Heerlijk plekje

Caroline, 28-8-2017

Villa pardi is een mooie plek met goede ligging. Onwijs gastvrije mensen en een heerlijk restaurant op nog geen 10 minuten lopen. Absoluut een aanrader!
Gereisd met partner in januari 2017

prima adres

Familie Gevaert, 7-6-2016

Fijn adres dichtbij een aantal highlights in Toscane: Lucca op 10 minuten, Firenze op een uurtje, Pisa op een half uur, Montecatine dichtbij (met treintje naar het dorpspleintje in Montecatini Alto), halfuur weg van de kust.

Goede ontvangst: hartelijk, ongedwongen met af en toe een leuke kwinkslag.

Het ontbijt is verzorgd, net als de kamers. (De onze had klimaatregeling en een klein terras)

Ook het zwembad is uitnodigend en mooi onderhouden. Ligstoelkussens vind je in het tuinhuisje vlakbij.

De Italiaanse familie met Nederlandse achtergrond runt de zaak op een aangename manier. Een adresje om te onthouden!

Gereisd met partner in juni 2016

Super !

Diana, 6-11-2012

Mooie villa, kamers, de oprijlaan alleen al. Uiterst vriendelijke mensen die ook nog een Nederlands (en andere) talen spreken.

Heerlijk relaxen. . .

Gereisd met partner in oktober 2012

Leven als God in Italie

Harrie & Adriana, 21-9-2012

Bed & Breakfast Villa Pardi

Heerlijk en gastvrij.

Een en al verwennerij vanaf minuut 1 tot en met vertrek.

Gereisd met partner in augustus 2012

Perfecte uitvalsbasis voor bezoek Toscana!

Jansen, 26-8-2012

Wij zijn in augustus een week verbleven in Villa Pardi en het was er prachtig! De eigenaren zijn zeer, maar dan ook zeer gastvrij. Je mag ze altijd storen voor vragen en wij hebben zelf nog vers fruit mee gekregen toen we naar huis gingen...heerlijk! Wij hebben vertoefd in 1 van de appartementen. Deze appartementen zijn ruim genoeg 2 personen en de keuken en badkamer zijn prima. Enige kleine minpuntjes waren de warmte op de kamer, helaas geen balkon oid en een koelkast die veel lawaai maakte. Wel konden we gebruik maken van de grote tuin rondom de villa, maar dat is dan weer niet privé.

Verder is het zwembad heerlijk groot en zeer schoon! Vanuit het zwembad kijk je ook nog eens naar het mooie dorp in de heuvels.

Een echte aanrader!!

Gereisd met partner in augustus 2012

Geweldig!

Ed en Ineke de Koning, 16-6-2012

Dit is een geweldige B&B, wij sliepen in de Villa en de kamer was groot en zag er mooi uit en zoals de gehele villa in oude staat teruggebracht, dichtbij de villa 2 goede restaurants. De eigenaren en hun dochter proberen het je enorm naar de zin te maken, wat ook een voordeel is dat zij nederlands spreken, altijd makkelijk als er vragen zijn, ze kunnen je goed helpen. Kamer was schoon, elke dag wordt er schoongemaakt. Een lekker ontbijt waarbij mamma Giovanna je nogal eens kan verwennen met lekkernijen zoals zelfgemaakte jam en een heerlijke omelet met ricotta. Van het zwembad hebben wij geen gebruik gemaakt omdat het weer niet altijd meewerkte maar het zag er goed en gezellig uit. De villa staat helemaal vrij en er is genoeg gratis parkeerruimte en Lucca is ca. 7 km rijden. Wij hebben er een leuke tijd gehad en gaan zeker nog eens terug.
Gereisd met partner in januari 2012

Fantastische plek. dicht bij mooie steden.

Marijke Bosman, 26-10-2011

Ontbijt was prima. Zeer gastvrij en een heerlijke locatie.

Het was er geweldig.

Gereisd met vrienden in januari 2011

Prachtig, gastvrij en met een heerlijk zwembad

van Sijl, 8-10-2011

Villa Pardi is een prachtig gerestaureerde villa met bijgebouw op een fantastische plek vlakbij Lucca, Pisa, het strand en iets verder Florence. Heerlijk dineren in een restaurant in het dorp 400 meter verderop. Een heel aardig ouder stel dat goed Nederlands spreekt. Een heerlijke, gastvrije plek en een voortreffelijke uitvalsbasis voor uitstapjes in Toscane. Een aanrader!
Gereisd met partner in oktober 2011

Geweldig!

Lambert & Kitty, 18-8-2011

Tijdens onze rondreis door Italië kwamen we per toeval terecht bij Villa Pardi. Zeer gastvrij ontvangen door de eigenaar, die overigens uitstekend Nederlands spreekt. Prachtig gebouw wat volledig is gerestaureerd. Hele mooie kamers.

Mooi zwembad, met daarbij diverse bedjes.

Het ontbijt wordt door "Di Mamma" verzorgd en smaakt uitstekend. Vooral haar omelet kunnen wij aanbevelen met de overheerlijke tomaten uit eigen tuin.

Men is zeer hulpvaardig, en verwees ons bijvoorbeeld door naar een uitstekend restaurant op 500mtr afstand.

Gereisd met partner in juli 2011

geweldige locatie, toscane op zijn best

de koning, 29-4-2011

Afgelopen meivakantie met de kinderen bij Villa Pardi geweest. In een woord geweldig- Alleen de locatie is al heel bijzonder te noemen. Een hotel ook zeer geschikt voor kinderen met prachtig zwembad. Kamers zijn in originele stijl gebracht met fresco's. Het is een Italiaanse familie die ook nog Nederlands spreekt. Ook makkelijk voor de kinderen. Hier komen we zeker nog een keer terug.

Familie de Koning

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Pardi in Nozzano Castello , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Pardi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Villa Pardi scoort een 9.08 uit 10 op basis van 11 reviews.