1 review over BedAndBreakfast Locanda di Beppe in het Nederlands

Fantastische omgeving en uitzonderlijke rust

Ron Takens, 5-11-2009

"La Locanda di Beppe a Tocchi" is gelegen in het uitermate rustige Tocchi, temidden van een bosrijke omgeving, uitgebreide wandelmogelijkheden, zeer centraal ten opzichte van mooie steden als Siena (30 km), Montalcino (45 km), San Gimignano (60 km) en Grosseto (60 km).

Wij zijn van 17 oktober tot 25 oktober 2009 bij de familie Beppe en Fosca en de twee jongens geweest. De tweepersoons kamer was uitgerust met een riant bed en een aparte badkamer voorzien van alle benodigdheden. Voor onze dochter werd nog een extra bed neergezet.

's Morgens werden we verrast met een lekker Italiaans ontbijt en 's avonds hebben we de hele week heerlijk genoten van de kookkwaliteit van raskok Beppe. Hij vertelde ons dat hij nog eens gekookt had voor onze eigen Koningin Beatrix!

Iedere dag genoten van weer een andere creatie. Heerlijk!

Zoekt u rust en ruimte voor leuke wandelingen in de omgeving dan is dit pension uitermate geschikt!

Gereisd familie in oktober 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Locanda di Beppe in Monticiano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Locanda di Beppe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Locanda di Beppe scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.