Vakantiehuis Tegliaia ****

Tegliaia

2 reviews over Vakantiehuis Tegliaia in het Nederlands

"nooit meer"

Mirjam, 21-8-2008

Huis is van buiten prachtig gerenoveerd maar van binnen is het interieur uit de jaren 60.

Het huis was erg vies, veel spinnewebben en stof. De bedden staken de veren doorheen en vanwege rugklachten hebben we na 2 dagen een hotel gezocht. De eigenaar heeft ons bedreigd nadat we geklaagd hebben bij Interhome, die ons overigens netjes heeft terugbetaald voor de overige dagen.

Gereisd met partner in september 2007

Vakantiepaleis

Teunissen, 20-8-2008

Een mooi toscaans huis met groot zwembad. De omgeving van het huis is adembenemend en erg rustig. De huisbaas en bazin zijn erg vriendelijk, geven een uitgebreide rondleiding bij aankomst.
Gereisd met vrienden in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Tegliaia in Montevarchi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Tegliaia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Tegliaia scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.