Bungalow Borgo di Montemurlo

Bungalow Borgo di Montemurlo
Borgo di Montemurlo
7,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bungalow Borgo di Montemurlo bij:

14 reviews over Bungalow Borgo di Montemurlo in het Nederlands

Valt meer van te maken...

marlous, 19-7-2014

Panorama is prachtig, toegangsweg vrij slecht. Park ligt op ca. 10 minuten rijden van kleine dorpjes Ponteginori en Guardistallo en ca. 25 minuten van het strand. Huisjes zijn eenvoudig, wel lekker koel, schaduw dmv overkapping bij terras. Genoeg privacy. Beheerders nauwelijks aanwezig op park en weinig alert (met als gevolg midden op de dag inbraak, schijnt ieder jaar te gebeuren volgens plaatselijke Carabinieri). Geen kluisjes in appartementen, geen afsluitbare toegangspoort. Verlichting op park brandde niet. Staat van onderhoud zeer matig (speeltuin verouderd, gras staat hoog, kapotte stoelen bij huisjes en zwembad)...jammer, locatie heeft alles in zich om een prachtig vakantiepark(je) van te maken maar eigenaar is dit duidelijk niet van plan. Onveilig terrein voor zeer kleine kinderen en weinig te doen voor 12+. Let op: geen Wifi!!!
Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

Mooie vakantie

Hans, 3-1-2014

Wij hadden een 6-p accommodatie wat betekend dat je boven zit (teras, geen tuin). 2 personen slapen op de slaapbank. 2 volwassenen kunnen er niet op slapen dus ik zie het meer als 4 persoon + 1.

Zwembad is mooi, bovenop de berg met een lekker windje waardoor het nooit (te) heet word bij het zwembad. Er was genoeg ruimte voor kids (voetbalveld en speelattributen).

Er is genoeg ruimte tussen de woningen voor voldoende privacy maar de kinderen vonden elkaar ook wel weer snel.

Elke morgen broodjes services was prettig.

Eén groot minpunt zijn de vliegen. Daar wordt je echt knettergek van. Dus boek een airco zodat de ramen en deuren dicht kunnen blijven, dan is het nog prima te doen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Tegengevallen

Peter, 27-7-2012

Het verblijf is gelegen bovenop een berg, een moeilijk en onverhard, stijl stuk van meer dan 500 meter om tot aan het complex te komen. De hoeveelheid aan vliegen is echt overweldigend, men kan 's ochtends niet ontbijten en tot ongeveer 21 uur kan men niet buiten zitten door de vele vliegen. De dame aan de receptie brengt op uw vraag broodjes mee 's ochtends doch deze heb je pas om 09.00 uur, uiteraard laten de meesten deze broodjes meebrengen, deze worden dan voor 2 dagen gekocht waardoor je de 2de dag droge harde broodjes had. De voorlaatste dag voor het vertrek moesten we de broodjes niet betalen wat we vreemd vonden. Na controle bleken deze na een nacht vochtig te hebben gelegen niet meer eetbaar waren, we konden ze in de vuilnisbak gooien. Het appartement is niet helemaal netjes, jammer gezien je 80 euro moet betalen voor schoonmaak. We vroegen of we 3 dagen eerder mochten komen, voor ons geboekte verblijf, dit kon maar men vroeg ons 400 euro voor 3 dagen extra.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Unieke locatie.

ann, 4-8-2011

De ligging van het complex is prachtig met een waanzinnig uitzicht over het Toscaanse landschap. Zwembad is goed onderhouden. Wel veel muggen en vliegen. Appartementen zijn schoon en eenvoudig ingericht.

In eerste instantie kregen wij een appartement aan de achterkant (zonder het mooie uitzicht dat wij hadden gezien tijdens het boeken). Ik heb hier over geklaagd en kreeg de volgende dag de sleutels van 3 leegstaande appartementen en wij konden ze op ons gemak bekijken en een keuze maken. Erg vriendelijk dus. Toch jammer dat ze ons in eerste instantie in een minder appartement probeerde onder te brengen. Overdag is de receptie gesloten. Alleen vroeg in de ochtend is er iemand aanwezig en bij aankomst/vertrekdagen van nieuwe gasten. Wel is de oudere beheerder van het complex regelmatig aanwezig en hij is zeer behulpzaam.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Mooi park met geweldig uitzicht!

Miranda, 3-1-2010

Wij zijn in de zomer van 2008 in het hoogseizoen met 2 gezinnen met jonge kinderen geweest.

Voor de kids hoef je het park niet af. Er is een speeltuintje, genoeg speelruimte rondom het huisje en een mooi zwembad met een geweldig uitzicht over het Toscaanse landschap.

Erg gastvrij. Opa Italie (zoals onze kinderen de vader van de eigenaresse noemde) kwam altijd even een kijkje nemen en hielp ons met het aansteken van de BBQ met hout uit het bos.

Zwembad is groot genoeg. Het enige minpuntje vonden wij dat er geen bar of restaurant op het park was. Zou een aanwinst zijn voor als je bij het zwembad zit en je een lekker koud drankje of broodje zou kunnen bestellen!

Aanrader en we zouden zo weer gaan!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

Super parkje!

Miranda, 20-12-2009

Het is een kleinschalig parkje met een supermooie ligging. Uitzicht over het heuvelachtige toscaanse landschap vanaf het balkon of terras is adembenemend!

Zwembad is mooi en heeft ook een mooi uitzicht.

Service is goed. De vader van de eigenaresse ,Opa Italie (zoals onze kinderen hem noemde) was erg aardig. Hij kwam ons nog helpen om de BBQ aan te steken en kwam af en toe langs voor een praatje.

Het enige wat wij miste was een barretje bij het zwembad waar je wat te drinken of te eten kon kopen. Verder helemaal super!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2008

Schitterend rustig mooi

Michael en Bianca, 24-7-2009

We waren erg onder de indruk van de lokatie. Wij zaten in het beste appartement (no. 7) groot terras met super uitzicht over het dal. Het is lekker rustig en er is veel oog voor detail geweest bij de bouw. Het was voor ons erg luxe, veel privacy en een heerlijk zwembad. Het mooiste was nog wel het uitzicht. Ik had een verrekijker meegenomen wat echt een aanrader is. In de appartementen zaten duitsers, nederlanders, denen en amerikanen. In Cecina (ongeveer 20 minuten rijden met de auto) namen we de trein naar Florance, Pisa en Lucca. Het appartement was erg mooi. Inderdaad veel muggen ondanks alle horren voor de ramen. Wij hadden een muggenlamp aan in de slaapkamer wat iets hielp.

Plus:

- mooi

- groot goed bed

- goede parkeergelegenheid

- internetten bij de receptie

- rustig

- gezellig zwembad

- eigenaar woont niet op het terrein

- 's morgens verse broodjes

- gastvrij

Min:

- geen NL TV (alleen BVN)

- geen zitbank

- onmogelijk zonder auto

- grindweg omhoog

Gereisd met partner in juli 2009

leuk maar wel éénmalig

Eric en Mandy, 1-7-2009

Over het geheel gezien krijgt de vakantie een voldoende, maar er zijn wel een paar zaken die wij aan willen halen.

De appartementen zien er op zich goed en schoon uit (verschimmelde kit in douche). De gecombineerde keuken en woonkamer is simpel, maar je kan er redelijk verblijven. Wij hebben veel last ondervonden van de vele vliegen, (grote) vliegende torren en erg stekkende muggen. Voor de stekende muggen is het zeker oppassen. Zelfs nu, na thuiskomst, nog veel last van onderhuidse zwellingen.

Springveren bed slaapt redelijk tot slecht en de bedbank is zeker niet aan te raden.

Omgeving is rustig en mooi, maar in een week heb je alle bezienswaardigheden in de nabije omgeving wel gezien. Ons advies; Verblijf één week in Borgo di Monte Murlo en neem de andere week(en) en ander deel van Italie.

Pas op voor inbrekers!!!

Gereisd met partner in juli 2009

Leuk, maar wel eenmalig

Eric en Mandy, 1-7-2009

Over het geheel gezien krijgt de vakante van ons een voldoende, maar er zijn wel een paar zaken die wij aan willen halen, zodat u tijdens de vakantie niet voor verrassingen komt te staan.

De appartementen zien er op zich goed en schoon uit (verschimmelde kit in douche). De gecombineerde keuken en woonkamer is simpel, maar je kan er redelijk verblijven. Zoals anderen al eerder hebben geschreven, hebben ook wij veel last ondervonden van de vele vliegen, (grote) vliegende torren en erg stekkende muggen. Voor de stekende muggen is het zeker oppassen. Zelfs nu, na thuiskomst, nog veel last van onderhuidse zwellingen.

Omgeving is rustig en mooi, maar nabijheid is snel bekeken. Dus binnen een week heb je alle bezienswaardigheden in de nabije omgeving wel gezien. Ons advies; Verblijf één week in Borgo di Monte Murlo en neem de andere week(en) en ander deel van Italie.

Pas op voor inbrekers!!!

Gereisd met partner in juni 2009

Jammer van de vliegen en de muggen!!

Arnold en Marga, Marnix, Veerle, 25-8-2008

De ligging is uniek en de service zeer persoonlijk en vriendelijk. Echter, wij zijn zo geplaagd door vliegen en muggen. Dit had volgens de eigenaar te maken met de periode van het jaar en kon niet bestreden worden.

Wij vonden het hinderlijk en het heeft daardoor ons vakantiegevoel zeer zeker beinvloed.

Een aantal dagen roken wij ook een hinderlijke rioollucht waarbij wij ons afvroegen of de hoeveelheid vliegen hier misschien ook mee te maken had.

Jammer, want verder heeft dit resort alles wat een vakantieganger graag wil zien: ruimte, italiaanse sfeer, rust, service en personal touch.

Gereisd familie in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Borgo di Montemurlo in Montecatini Val di Cecina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Borgo di Montemurlo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Borgo di Montemurlo scoort een 7.9 uit 10 op basis van 17 reviews.