Beoordelingen Bungalow Borgo di Montemurlo

Borgo di Montemurlo
16 beoordelingen
Beoordelingen Bungalow Borgo di Montemurlo
Via della Camminata, 56040, Montecatini Val di Cecina

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Borgo di Montemurlo in Montecatini Val di Cecina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Borgo di Montemurlo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Bungalow Borgo di Montemurlo scoort een 7,0 uit 10, op basis van 16 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Borgo di Montemurlo in Montecatini Val di Cecina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Borgo di Montemurlo, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Bungalow Borgo di Montemurlo de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 14 vakantiefoto's van Bungalow Borgo di Montemurlo vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Toscane. Vergelijk Bungalow Borgo di Montemurlo met andere accommodaties in Montecatini Val di Cecina.
Even geduld a.u.b.

7,1
6,4
7,5
7,9
Toon score en beoordelingen van:
Met jonge kinderen, Juni 2014
"Valt meer van te maken..."vertalen
marlous
7,0

19-07-2014 Panorama is prachtig, toegangsweg vrij slecht. Park ligt op ca. 10 minuten rijden van kleine dorpjes Ponteginori en Guardistallo en ca. 25 minuten van het strand. Huisjes zijn eenvoudig, wel lekker koel, schaduw dmv overkapping bij terras. Genoeg privacy. Beheerders nauwelijks aanwezig op park en weinig alert (met als gevolg midden op de dag inbraak, schijnt ieder jaar te gebeuren volgens plaatselijke Carabinieri). Geen kluisjes in appartementen, geen afsluitbare toegangspoort. Verlichting op park brandde niet. Staat van onderhoud zeer matig (speeltuin verouderd, gras staat hoog, kapotte stoelen bij huisjes en zwembad)...jammer, locatie heeft alles in zich om een prachtig vakantiepark(je) van te maken maar eigenaar is dit duidelijk niet van plan. Onveilig terrein voor zeer kleine kinderen en weinig te doen voor 12+. Let op: geen Wifi!!!

Met jonge kinderen, Aug. 2013
"Mooie vakantie"vertalen
Hans
9,0

03-01-2014 Wij hadden een 6-p accommodatie wat betekend dat je boven zit (teras, geen tuin). 2 personen slapen op de slaapbank. 2 volwassenen kunnen er niet op slapen dus ik zie het meer als 4 persoon + 1.
Zwembad is mooi, bovenop de berg met een lekker windje waardoor het nooit (te) heet word bij het zwembad. Er was genoeg ruimte voor kids (voetbalveld en speelattributen).
Er is genoeg ruimte tussen de woningen voor voldoende privacy maar de kinderen vonden elkaar ook wel weer snel.
Elke morgen broodjes services was prettig.
Eén groot minpunt zijn de vliegen. Daar wordt je echt knettergek van. Dus boek een airco zodat de ramen en deuren dicht kunnen blijven, dan is het nog prima te doen.

Met jonge kinderen, Aug. 2010
"Unieke locatie."vertalen
ann
7,0

04-08-2011 De ligging van het complex is prachtig met een waanzinnig uitzicht over het Toscaanse landschap. Zwembad is goed onderhouden. Wel veel muggen en vliegen. Appartementen zijn schoon en eenvoudig ingericht.
In eerste instantie kregen wij een appartement aan de achterkant (zonder het mooie uitzicht dat wij hadden gezien tijdens het boeken). Ik heb hier over geklaagd en kreeg de volgende dag de sleutels van 3 leegstaande appartementen en wij konden ze op ons gemak bekijken en een keuze maken. Erg vriendelijk dus. Toch jammer dat ze ons in eerste instantie in een minder appartement probeerde onder te brengen. Overdag is de receptie gesloten. Alleen vroeg in de ochtend is er iemand aanwezig en bij aankomst/vertrekdagen van nieuwe gasten. Wel is de oudere beheerder van het complex regelmatig aanwezig en hij is zeer behulpzaam.

De beste prijzen en last minutes voor Bungalow Borgo di Montemurlo bij...

Met jonge kinderen
"Mooi park met geweldig uitzicht!"vertalen
Miranda
8,0

03-01-2010 Wij zijn in de zomer van 2008 in het hoogseizoen met 2 gezinnen met jonge kinderen geweest.
Voor de kids hoef je het park niet af. Er is een speeltuintje, genoeg speelruimte rondom het huisje en een mooi zwembad met een geweldig uitzicht over het Toscaanse landschap.
Erg gastvrij. Opa Italie (zoals onze kinderen de vader van de eigenaresse noemde) kwam altijd even een kijkje nemen en hielp ons met het aansteken van de BBQ met hout uit het bos.
Zwembad is groot genoeg. Het enige minpuntje vonden wij dat er geen bar of restaurant op het park was. Zou een aanwinst zijn voor als je bij het zwembad zit en je een lekker koud drankje of broodje zou kunnen bestellen!
Aanrader en we zouden zo weer gaan!

Met partner, Juli 2009
"Schitterend rustig mooi"vertalen
Michael en Bianca
8,0

24-07-2009 We waren erg onder de indruk van de lokatie. Wij zaten in het beste appartement (no. 7) groot terras met super uitzicht over het dal. Het is lekker rustig en er is veel oog voor detail geweest bij de bouw. Het was voor ons erg luxe, veel privacy en een heerlijk zwembad. Het mooiste was nog wel het uitzicht. Ik had een verrekijker meegenomen wat echt een aanrader is. In de appartementen zaten duitsers, nederlanders, denen en amerikanen. In Cecina (ongeveer 20 minuten rijden met de auto) namen we de trein naar Florance, Pisa en Lucca. Het appartement was erg mooi. Inderdaad veel muggen ondanks alle horren voor de ramen. Wij hadden een muggenlamp aan in de slaapkamer wat iets hielp.

Plus:
- mooi
- groot goed bed
- goede parkeergelegenheid
- internetten bij de receptie
- rustig
- gezellig zwembad
- eigenaar woont niet op het terrein
- 's morgens verse broodjes
- gastvrij

Min:
- geen NL TV (alleen BVN)
- geen zitbank
- onmogelijk zonder auto
- grindweg omhoog

"Leuk maar wel éénmalig"vertalen
Eric en Mandy
6,0

01-07-2009 Over het geheel gezien krijgt de vakantie een voldoende, maar er zijn wel een paar zaken die wij aan willen halen.

De appartementen zien er op zich goed en schoon uit (verschimmelde kit in douche). De gecombineerde keuken en woonkamer is simpel, maar je kan er redelijk verblijven. Wij hebben veel last ondervonden van de vele vliegen, (grote) vliegende torren en erg stekkende muggen. Voor de stekende muggen is het zeker oppassen. Zelfs nu, na thuiskomst, nog veel last van onderhuidse zwellingen.

Springveren bed slaapt redelijk tot slecht en de bedbank is zeker niet aan te raden.

Omgeving is rustig en mooi, maar in een week heb je alle bezienswaardigheden in de nabije omgeving wel gezien. Ons advies; Verblijf één week in Borgo di Monte Murlo en neem de andere week(en) en ander deel van Italie.

Pas op voor inbrekers!!!

Met partner, Juni 2009
"Leuk, maar wel eenmalig"vertalen
Eric en Mandy
6,0

01-07-2009 Over het geheel gezien krijgt de vakante van ons een voldoende, maar er zijn wel een paar zaken die wij aan willen halen, zodat u tijdens de vakantie niet voor verrassingen komt te staan.

De appartementen zien er op zich goed en schoon uit (verschimmelde kit in douche). De gecombineerde keuken en woonkamer is simpel, maar je kan er redelijk verblijven. Zoals anderen al eerder hebben geschreven, hebben ook wij veel last ondervonden van de vele vliegen, (grote) vliegende torren en erg stekkende muggen. Voor de stekende muggen is het zeker oppassen. Zelfs nu, na thuiskomst, nog veel last van onderhuidse zwellingen.

Omgeving is rustig en mooi, maar nabijheid is snel bekeken. Dus binnen een week heb je alle bezienswaardigheden in de nabije omgeving wel gezien. Ons advies; Verblijf één week in Borgo di Monte Murlo en neem de andere week(en) en ander deel van Italie.

Pas op voor inbrekers!!!

Met jonge kinderen, Aug. 2008
"Super parkje!"vertalen
Miranda
8,0

20-12-2009 Het is een kleinschalig parkje met een supermooie ligging. Uitzicht over het heuvelachtige toscaanse landschap vanaf het balkon of terras is adembenemend!
Zwembad is mooi en heeft ook een mooi uitzicht.
Service is goed. De vader van de eigenaresse ,Opa Italie (zoals onze kinderen hem noemde) was erg aardig. Hij kwam ons nog helpen om de BBQ aan te steken en kwam af en toe langs voor een praatje.
Het enige wat wij miste was een barretje bij het zwembad waar je wat te drinken of te eten kon kopen. Verder helemaal super!

Familie
"Aanrader!"vertalen
Nick Snoeren
8,0

03-08-2008 Werkelijk prachtig gelegen kleinschalig appartementencomplex. De appartementen hebben allemaal een eigen tuintje met een schitterend uitzicht over het toscaanse landschap. Prachtig zwembad erbij met ligbedden en parasols en ook vanaf hier een geweldig uitzicht. Het is ideaal gelegen om uitstapjes te maken naar bijv. Pisa, Lucca, Volterra. Op zo´n 15km afstand ligt Cecina hier vind je voldoende supermarkten en natuurlijk ook het strand. Ook San Vincenzo ligt op zo'n 20 km en heeft werkelijk prachtige rustige zandstranden. Al met al een aanrader als je van het echte toscaanse gevoel houd.

Familie, Aug. 2008
"Jammer van de vliegen en de muggen!!"vertalen
Arnold en Marga, Ma...
7,0

25-08-2008 De ligging is uniek en de service zeer persoonlijk en vriendelijk. Echter, wij zijn zo geplaagd door vliegen en muggen. Dit had volgens de eigenaar te maken met de periode van het jaar en kon niet bestreden worden.
Wij vonden het hinderlijk en het heeft daardoor ons vakantiegevoel zeer zeker beinvloed.
Een aantal dagen roken wij ook een hinderlijke rioollucht waarbij wij ons afvroegen of de hoeveelheid vliegen hier misschien ook mee te maken had.
Jammer, want verder heeft dit resort alles wat een vakantieganger graag wil zien: ruimte, italiaanse sfeer, rust, service en personal touch.

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?