Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Terme Pellegrini*** bij :

2 reviews over Hotel Terme Pellegrini in het Nederlands

RRT, 5-10-2006

Wij zijn een paar dagen in Hotel Pellegrini geweest. De ligging in het dorpje Montecatini is prima. Wat betreft de inrichting van de kamers leek het wel of we 50 jaar terug de tijd in zijn gegaan. Zelfs de muffe geur was aanwezig. Het eten zeer zeer slecht en niet goed verzorgd. Bediening niet vriendelijk, kon het allemaal niet aan. De kok was vanaf de autowerkplaats direct de keuken in gestapt. Geen aanrader.
Gereisd anders in oktober 2006

Marjan, 28-9-2006

Van 9 tot 15 september waren wij in hotel Pellegrini.

Kamer was schoon hadden een 3 persoonskamer geboekt via pelikaanreizen,de kamer was een 2-persoons waarvan de bank als bed diende.

Onze mening over dit hotel is betreffende ontbijt en dinner, hoe krijg ik zoveel mensen gelijktijdig in een ruimte,het ontbijt is ronduit waardeloos het dinner was redelijk, er was een meevaller de bediening is vriendelijk en doet erg haar best maar dat is dan ook alles

Gereisd anders in september 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Terme Pellegrini in Montecatini Terme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Terme Pellegrini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Terme Pellegrini scoort een 5 uit 10 op basis van 3 reviews.