Hotel Prati ***

Prati
7,3

4 reviews over Hotel Prati in het Nederlands

Oudbollig nodigt niet uit om hier weer te komen.

R.R.R., 29-6-2017

het hotel is al lang over de datum zoals oude doorgezakte meubels, alle kamers waren verschillend. Ontbijt stelde weinig voor elke ochtend oud droog brood. diner was heel goed te noemen en ook overdadig. Werd keurig uit geserveerd. Ligging t.o.v. centrum 10 minuten.
Gereisd met partner in juni 2017

onze beoordeling

3299xb2, 22-6-2015

wij zijn pas terug van deze locatie hotel is een oud familie hotelletje wel heel vriendenlijke hotel eigenaar en personeel ze doen alles om het naar de zin te maken als je niet van pasta's hou die krijg je elke dag na het saladebuffet dan heb je pech moet je nog een gang wachten dan is er vlees of vis elke dag iets anders en soep de kamers zijn klein met voor twee personen 1 stoel wel heel schoon alles de douche is klein maar schoon ook de Wc mankeer niks aan wij moesten met onze koffers haast de hele straat door lopen want de bus kon er niet in de straat komen als je slecht ter been ben hier niet heen gaan verder fijne vakantie gehad met prachtig weer elke dag 33 graden dus daar was niks mis mee s'morgen bij het ontbijt wel veel op tafel alleen geen broodjes en ook geen eitje jammer al de dagen maar kleine toast gegeten maar toch leuk geweest
Gereisd met vrienden in juni 2015

Eenvoudig familiehotel

Maarten, 20-10-2012

Een hotel voor één of twee overnachtingen. Redelijke kamer met tweepersoonsbed en een (niet gevraagd) stapelbed. Geen zitje. Super kleine badkamer. Zelfs als je er alleen in bent, is die bijna al te klein. Het diner is eenvoudig, maar goed. Het ontbijt is matig, alhoewel we in Italië dat nog wel eens slechter hebben getroffen.
Gereisd met vrienden in oktober 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Prati bij:

Aardig familiehotel, maar zonder zwembad!

Esther, 18-8-2009

Mijn vriend en ik verbleven hier 3 nachten tijdens een georganiseerde rondreis door Italie. Het personeel bestaat uit vader, moeder en zoon en zijn zeer voorkomend en dienstbaar, je voelt je er te gast! De kamer was netjes, met airco. Alleen was de douche op een vreemde plaats gesitueerd in de badkamer, namelijk direct naast de WC. De douchekop was op de WC gericht, dus als je ging douchen werd de WC drijfnat! De WC en de douche waren afgeschermd door een duchegordijn. De kamers waren wel gehorig. Het ontbijt was redelijk goed, maar minimaal. Wij hebben 1 keer `s avonds in het hotel meegegeten, dit was goed.
    Gereisd met vrienden in augustus 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Prati bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Prati in Montecatini Terme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Prati zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Prati scoort een 7.33 uit 10 op basis van 4 reviews.