8,6

Uitstekend

26 reviews over Hotel Maestoso in het Nederlands

Fantastisch verblijf

Jacques Defauwes, 15-8-2017

Het hotel is geweldig. Zowel het ontbijt als ook het diner is Italiaans. Naar Nederlandse begrippen is het ontbijt eenvoudig, het diner is uitmuntend. Vooraf de keuze uit een saladebuffet, dagelijks de keuze uit drie voorgerechten en drie hoofdgerechten en een door het hotel vervaardigd nagerecht. In een woord zeer goed.

Het hotel personeel is zeer vriendelijk en geeft tips over de te bezoeken plaatsen en adviseren de beste manier om er te komen (per auto of trein). Regelen een bezoek aan een wijnboerderij etc. De prijs/kwaliteitsverhouding is een tien.

Gereisd familie in augustus 2017

Geweldig hotel,super!!!!!!!!!!!!!!

Hans en Anneke, 7-8-2017

Gastvrij hotel,super verzorgd .Het is net of je bij een Italiaanse familie aan het logeren ben. Mooi zwembad en bubbelbad .De mensen die dit hotel runnen doen alles voor je .We hebben een geweldige vakantie gehad.Je bent zo in het centrum waar allemaal winkeltjes en terrassen zijn, mooie plaats om Toscane te verkennen. De mensen zijn super aardig.
Gereisd met partner in juli 2017

Top prijs- kwaliteitshotel

Meta, 19-7-2016

Avondeten is superlekker! Ontbijt is basic maar meer als voldoende! Wat mij vooral opviel was het personeel. Altijd vriendelijk en goedlachs. Ze doen er alles aan om je thuis te laten voelen. Veel leuker dan in een groot hotel waar je enkel aangesproken wordt bij het in- en uitchecken. Verder proper zwembad met jacuzzi gedeelte. Er was ook altijd plaats genoeg aan het zwembad. De kamers zijn wat verouderd maar dit heeft toch ook zijn charmes! De ligging is optimaal om verschillende steden in de buurt te bezoeken. En savonds is het ook erg gezellig in Montecatini zelf om te wandelen of een terrasje te doen.
Gereisd met partner in januari 2016

Ideaal voor met kinderen

karen, 13-8-2012

Dit was onze eerste autovakantie (normaal vliegen we naar onze citytrip bestemming) - na een overnachting aan het Comomeer bereikten we vlot onze bestemming. Het hotel is zeer rustig gelegen. Wij waren in het bijgebouw gelogeerd & hadden een ruime kamer met airco voor 2 volw. en 2 kinderen inclusief een terrasje met zicht op het zwembad. Het zwembad is zalig, en ideaal voor kinderen vanaf een jaar of 4. er was altijd wel een stoeltje beschikbaar aan het zwembad. De halfpension formule is even wennen omdat het eten met een refter karretje wordt opgediend, maar er is voldoende variatie en je hebt geen honger meer na het verlaten van de eetzaal. 's avonds is het ideaal om nog even te verpozen in het salon, of op het terras of aan de boord van het zwembad. De uitbaters zijn enorm kindvriendelijk. Wij vinden het voor zijn prijs een echte aanrader !
Gereisd familie in juli 2012

Geweldig familiehotel

Evi Cannaerts, 11-8-2012

Mooi Italiaans hotel, supervriendelijke mensen, eten (ontbijt buffet, diner keuzemenu) heel lekker en typisch Italiaans, mooi en verzorgd zwembad waarvan water elke avond wordt gecontroleerd, prijs/kwaliteit meer dan uitstekend, erg kindvriendelijk.

Hotel waar je je thuis voelt, en niet als een zoveelste gast, een nummer, wordt behandeld.

Hotel waar je ook met een gerust hart een fles wijn, of meerdere, kan drinken, cocktail, ..., zonder een arm en been kwijt te zijn.

Goed gelegen om met de trein steden als Pisa, Firenze, Lucca, ... te ontdekken.

Dit was de 2e keer dat we er logeerden, 3e keer volgt ..., ons hart hebben ze (Pietro en personeel) gewonnen!

Gereisd familie in juli 2012

Leuk hotel met goede service en ligging.

J.E.Gieben, 5-10-2011

Leuk hotel, met een goede ligging vlakbij het centrum van Montecatini Terme.

(5 min. lopen) Piedro, de eigenaar, geeft goede tips en is altijd aanspreekbaar!

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Het eten, inclusief ontbijt, is gezien de prijs goed te noemen en ruim voldoende.

Men weet iedere avond weer een leuk gevarieerd menu te serveren.

Schone kamer, met iedere dag schone handdoeken.

Wij hebben er met veel plezier 5 nachten gelogeerd, en gaan er zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in september 2011

Gezellig hotel, topligging!

Fam Vakantie, 22-8-2011

Wij vonden ons verblijf heel aangenaam in Maestoso, al hebben we wel even moeten wennen aan de "Italiaanse bediening", die er soms wat hardhandig en luidruchtig aan toeging! Wij vonden het avondeten meestal erg lekker, enkel het ontbijt mag wat gevarieerder (steeds kaas en hesp en een eitje). De kamers zijn verouderd maar netjes en niet al te groot, maar de airco en ijskast deden het prima en we beschikten over een ruim balkon. Wij vonden Montecani zelf een beetje tegenvallen, de ruimere omgeving is top!! Wij hadden een hele fijne vakantie in Maestoso en zeker gezien de prijs het helemaal waard!
Gereisd familie in augustus 2011

Super!!

M.K, 22-8-2011

Een mooi hotel voor een goede prijs. Personeel heel erg vriendelijk, hielden rekening bijhet schoonmaken van de kamer met de slaaptijden van onze baby. Ook mocht de hond, mits aangelijnd onder het ligbed liggen bij het zwembad zodat wij gewoon lekker konden zwemmen. Een super gave vakantie met super mooi weer en een super hotel
Gereisd familie in augustus 2011

Prijs/kwaliteit is ok.

Chris, 16-8-2011

Prijs/kwaliteit is in orde aangezien je weinig betaald.Ontbijt is basis,avondmaal (keuze) is goed.

Vriendelijk onthaal,italiaanse sfeer.

Kamers zijn echt wel verouderd en afgeleefd en dringend aan renovatie toe,dit zal de prijs dan wel doen stijgen.

Zwembad is goed,alsook de omgeving.Veel uitstappen mogelijk in het mooie Toscane en montecatine is een aangenaam stadje.

Gereisd familie in augustus 2010

prima en gezellig hotel

peth, 13-6-2011

Gezellig familiehotel. Je wordt zeer vriendelijk ontvangen en men doet zijn best om je zo goed mogelijke tijd te bezorgen. Lekker zwembad, kamers voldoen prima, zeker gezien de prijs. Diner is goed. Traditioneel eten, geen hoogstaand culinair standje, maar kwalitatief goed. Ontbijt is wel saai, maar bestaat in ieder geval uit een broodje, kaas, vlees en jam. Prima uitvalsbasis om de mooie plaatsen in Toscane te ontdekken en vanuit het hotel is Montecatini centrum ook goed bereikbaar. Hotel ligt net buiten centrum en daarmee lekker rustig.
Gereisd met partner in juni 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Maestoso*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maestoso in Montecatini Terme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maestoso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Maestoso scoort een 8.55 uit 10 op basis van 28 reviews.