Hotel Cristallino ****

7,6

15 reviews over Hotel Cristallino in het Nederlands

Ondermaats

Tes, 18-8-2013

Dit hotel is vrij klein en ik vond het ook redelijk ouderwets. Kamers waren wel geschikt voor rolstoelgebruikers (ook badkamer). Meubilair en decoratie was wel aan vernieuwing toe. Zo viel de gordijnroede al naar beneden toen we bij aankomst onze terrasdeur open wilden maken. Dit werd wel snel gemaakt.. Toen wij geweest zijn was alles wel proper, maar ik vond het zwembad veel te klein. Wij gingen pas zwemmen rond 17u, als er wat meer ruimte was. Niet geschikt voor kinderen, want er is ook geen speeltuintje en het hotel is zeer dicht tegen de openbare weg gelegen. Het eten was goed, maar daarmee was ook alles gezegd. Had ik het geweten dan had ik enkel ontbijt geboekt. Restaurant was ook alles behalve gezellig. Wij hadden last minute geboekt aan een spotprijs, maar van andere hotelgasten kregen we te horen dat zij 800 euro per persoon betaald hadden. Die prijs was dit hotel zeker niet waard.

Kortom: voor wie niet te veel verwacht

Gereisd met partner in augustus 2004

Geen 4sterren

Verfaillie, 2-9-2008

Zeker geen 4 sterren waard. Het eten was niet lekker met weinig variatie, geen keuze van aardappelen en groenten ( 12dgn gebakken aardappelen gegeten van de 14)

Kamers waren ruim met kleine badkamer die niet proper was. (schimmel tussen de tegels).

Kindvriendelijk??? geen enkele ruimte waar de kinderen terecht konden alsook geen speeltuintje

Misschien een ideale startbasis voor het mooie Toscane maar hotel zeker GEEN aanrader

Gereisd familie in augustus 2008

hotel is zijn vier sterren niet waard

carl, 1-9-2008

Het eten is ronduit te slecht verzorgd voor een viersterrenhotel.Voor die prijs heb je zeker betere hotels.Als avondeten een uitgekookte vleesbrochette en opgewarmde aardappelen van s'middags of de dag ervoor, kan zeker niet, alsook onverse broodjes voor ontbijt is in een hotel onaanvaardbaar.

Wij hebben andere koppels gevraagd naar hun opinie omtrent het eten, en zij waren allen unaniem

Gereisd familie in september 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Cristallino bij:

Zéér goed hotel en verzorgd hotel

katia de wilde, 22-8-2008

Vooral de pasta's zijn zééér lekker.

Hotel ligt 10 min stappen van het treinstation. Van daaruit kan men verschillende uitstappen doen zoals naar Firenze.

Gereisd familie in augustus 2008

Rustig hotel met lekker eten

chantal, 20-8-2008

We zijn er geweest in augustus 2008 met twee kinderen van 9 en 11 jaar.

Heel centrale ligging om uitstappen te doen. Kamers zijn groot, wat verouderd, maar heel proper.

Heel lekker eten. Menu kan aangepast worden indien nodig.

Zwembad niet zo groot, maar proper. We hadden regelmatig het zwembad voor ons alleen.

ZEKER Z'N GELD WAARD

FD, 3-8-2008

Als enige minpunt kunnen wij de airco vermelden.

Deze werkte zeker niet zoals het zou moeten.

Badkamer is misschien ook wel aan vernieuwing toe.

Avondmaal was zeker heel goed en personeel was heel vriendelijk.

Wel kleine hotelparking.

Gereisd familie in juli 2008

Zeer goed

Marie-Jeanne, 30-7-2008

Een goed hotel. Prijs kwalitieit uitermate goed. Lekker eten. Je mag altijd een salade bij vragen. Wij hadden een kamer net naast de lift en die veroorzaakte redelijk veel lawaai. Zwembad niet groot maar wel proper. Fantastische uitvalsbasis voor vele uitstapjes. Betalend internet € 5,- voor 2 uur. Dranken redelijk van prijs. Vriendelijk personeel. Een aanrader
    Gereisd met partner in juli 2007

Steve, 8-10-2007

Dit hotel is niet meer zo nieuw, maar wel uitermate verzorgd. Een aanrader voor wie richting Toscane wil reizen met kinderen. De keuken is verzorgd en lekker en lusten de kinderen eens iets niet uit het keuze menu, iets anders is NOOIT geen probleem. Het personeel is uitermate vriendelijk, familiaal en zeer behulpzaam bij vragen. Het zwembad zeer proper en verzorgd. Voor mij zeker een aanrader.
    Gereisd familie in oktober 2007

Hank, 6-8-2007

Mooi hotel in verhouding met de prijs.

Zeer vriendelijk personeel en lekker eten.(3 gangen keuzen menu)

Minder geschikt voor kinderen. Geen speelgelegenheid voor kinderen en geen kinder zwembad. Personeel is wel heel vriendelijk tegen kinderen.

Drank prijzen:

€3,-- voor een cola en € 15,-- voor een fles rose.

Eerste hotel waar de bedden goed zijn. (Geweldig geslapen).

Alle grote steden zijn met de trein snel te bereiken.

Nadeel: Weinig parkeergelegenheid en zwembad aan drukke weg (geen rust). Slaapkamers hebben geen last van de weg van wegen zeer goede isolatie.

Samengevat: Voor de Prijs/kwaliteit een geweldig Hotel.

Gereisd familie in juli 2007

Joke Wildschut, 20-7-2007

Een fijn hotel,heerlijk eten,vriendelijk personeel.Vooral de dame die onze kamer superschoon maakte wilde altijd even n praatje maken.

Perfect gelegen.Wij hebben alles met de trein gedaan,Pisa,Florence,Lucca!

Een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Cristallino bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cristallino in Montecatini Terme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cristallino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cristallino scoort een 7.6 uit 10 op basis van 15 reviews.