Vakantiehuis Podere Bano **

Vakantiehuis Podere Bano
Podere Bano

1 review over Vakantiehuis Podere Bano in het Nederlands

A.P.M. in 't Groen, 25-7-2006

Podere Bano is een geweldige casa bij een restaurant genaamd Belvedere. Dit goedkope en lekkere restaurant kan je via de keuken achterom bereiken. De eigenaar van Belvedere (Italiaanstalige eigenaar en personeel verstaat niet of nauwelijks Engels) exploiteert het vakantiehuisje met geweldige ligging aan een valei met eikenbomen. Voldoende mogelijkheden om de streek te voet of per auto te verkennen. Everzwijnen, hertjes en ander wild op je stoep... nauwelijks verkeer (enkel bestemmingsverkeer op afstand te horen). Eigen zwembad, wordt evenals tuin onderhouden door tuinman. Huisje is niet modern ingericht of superclean, maar dat nemen we graag voor lief. Gaan we terug naar Toscane, dan gaan we terug naar Podere Bano.
    Gereisd anders in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Podere Bano in Monte San Savino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Podere Bano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Podere Bano scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.