Vakantiehuis Buon Riposo

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Buon Riposo bij:

3 reviews over Vakantiehuis Buon Riposo in het Nederlands

Geweldige locatie

Mario Klaver, 8-6-2009

We zaten in Il Glicine. Een ruim appartement (90 m2) voor 4 personen. Twee slaapkamers, 1 badkamer.

Verblijf is fantastisch gelegen, geweldig uitzicht, heerlijk rustige omgeving en nabij alle bezienswaardigheden van Toscane. De eigenaren zijn vriendelijk en doen er alles aan het naar je zin te maken.

Het appartement is alleen wat karig qua inrichting. Geen TV en aanvankelijk ook geen internet in het appartement (de eigenaren waren zo vriendelijk een dongel ter beschikking te stellen zodat we later wel een (langzame) internetverbinding hadden).

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

Familie

Christiane, 8-9-2008

Fantastisch gelegen verblijf, eweldig uitzicht, heerlijk rustige omgeving en nabij alle bezienswaardigheden van Toscane.

De locatie is echt schitterend. Niet te drukke weg, 45 minuten met de auto naar Florence, 25 minuten naar San Gimignano

Prachtige tuin en zwembad, goed uitgeruste keuken en een aparte badkamer voor elke slaapkamer!

Zijn prijs meer dan waard en zeker een aanrader voor gezinnen met kleine kinderen.

We voelden ons hier echt thuis en we komen zeker terug

Gereisd familie in juli 2008

Familie

Christiane, 8-9-2008

We voelden ons hier echt thuis en we komen zeker terug

Gereisd anders in september 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Buon Riposo bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Buon Riposo in Montaione, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Buon Riposo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Buon Riposo scoort een 9.4 uit 10 op basis van 5 reviews.