Appartement Borgo La Casaccia

WebsiteLink naar website

10 reviews over Appartement Borgo La Casaccia in het Nederlands

Prachtige Borgo in schitterende omgeving

Fam. Van den Brink, 13-8-2017

Wat een geweldige plek! Wij hebben hier een weekje vakantie gevierd, samen met onze dochters van 6 en 8 jaar oud. De Borgo heeft een schitterend uitzicht over de vallei met geweldige zonsondergangen! Montaione is een leuk Italiaans dorpje op steenworpafstand met een aantal gezellige restaurantjes. Francesco is een echte gastheer, geeft goede tips en is zeer behulpzaam. Alle mooie steden (San Gimignano, Lucca, Siena etc.) op korte afstand, 2 supermarkten op 1km. De kids waren helemaal gek van het zwembad, vanuit het zwembad een prachtig uitzicht, voldoende bedjes en parasols. De appartementen/bungalows zijn schoon, alles is aanwezig en bedden zijn goed. Vooral zeer geschikt met jonge kinderen tot ongeveer 10 jaar oud. Wij komen zeker nog een keer terug, het was een geweldige week!!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Perfect!

Uitstekende familievakantie in Toscane, 3-7-2017

We verbleven hier twee weken in het hart van Toscane. Een prachtige locatie dicht bij alles en omringd door wijnhuizen. De kinderen hielden van de zwembaden, en het terrein was romantisch Toscaans. Onze lakens werden na een week voor ons schoongemaakt en we hadden toegang tot een wasmachine voor onze kleding.

We hielden van de kleine Taveria op de begane grond - en wensten dat er een paar andere artikelen in de winkel waren.

Ons scherm was kapot, dus we hadden wat muggen en ik vertelde de eigenaar niet, mijn fout. Over het algemeen een perfecte plek voor gezinnen-ik zou het niet aanraden voor solo of romantische paar reizigers - vanwege het lawaai van kinderen. Ook de parkeerplaats was erg druk en stoffig - maar over het algemeen een prachtige Toscaanse vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

heerlijk verblijf op een prachtige plek

Bas Vis, 9-5-2017

De foto's op de site kloppen echt :-). Ons appartement was ruim en netjes, de tuin is heel mooi. We waren de eerste gebruikers dit jaar van het fraaie zwembad. De Borgo ligt net buiten Montaione en biedt een geweldig uitzicht over de omgeving. Florence, Siena en Pisa zijn allemaal binnen een uur te bereiken. Complimenten voor eigenaar/manager/gastheer Francesco: heldere communicatie en snelle service!
Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Borgo La Casaccia bij:

Prachtige uitvalsbasis met fenomenaal uitzicht !

Karin de Geus- in't Hout, 18-8-2013

We hebben echt genoten van de rust, ruimte, uitstekende gastvrijheid en het uitermate ruime appartement. We hadden een spectaculair uitzicht, alles was compleet en schoon. Toplocatie in de omgeving, met alle leuke stadjes en steden in een uur bereikbaar. Onze zoon van zes had wat kameraadjes, de oudere kinderen hadden het zwembad ( en elkaar ). Fransesco is een prima gastheer, geeft leuke tips, en er hangt een zeer ontspannen sfeer. Ook de " pak het zelf maar " wijnkelder is erg leuk !
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Prachtige plek in een prachtige omgeving

Jonynke Dijkhof, 12-8-2013

Dit was ons tweede jaar dat wij hier verbleven. En opnieuw hebben wij genoten. De omgeving is prachtig, de ligging zorgt voor eindeloze vergezichten. La Casaccia nodigt uit tot helemaal niets doen aan het zwembad of tochtjes naar de mooie steden en dorpen in de omgeving(allemaal op redelijk korte afstand). Er zijn genoeg leuke eetgelegenheden in de buurt. De appartementen zijn ruim, met oude boerenmeubelen ingericht, hebben een goede badkamer, sommige hebben een eigen terras en anders zijn er de zitjes en ligstoelen bij het zwembad en in de tuin, verder een speeltuintje en een aantal BBQ-plekken voor de liefhebbers. Onze goede ervaringen met de beheerder en deze agriturismo zorgen dat wij volgend jaar weer terug willen. Onze zoon van 6 heeft de tijd van zijn leven gehad met leeftijdgenootjes, en wilde niet weg, en hoopt zelfs volgend jaar Beau en Daphne weer te treffen om verder te gaan waar ze dit jaar waren gebleven!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Geweldige locatie

Nanne Droste, 7-8-2013

Wij hebben een bijzonder fijn verblijf gehad in Borgo la Casaccia. De appartementen zijn ruim en schoon en de locatie is prachtig. Het ligt iets hoger waardoor je aan alle kanten uitzicht hebt op de valleien rondom. Het is heerlijk rustig maar biedt genoeg mogelijkheden om toeristische plaatsen te bezoeken. Voor jonge kinderen is er een speeltuintje en natuurlijk het zwembad. Voor oudere kinderen misten we enigszins een speelweide waar bijvoorbeeld kon worden gevoetbald. Maar in het zwembad konden ze zich prima vermaken. De aanwezige wifi werkte prima zodat ze ook goed gebruik konden maken van ipad/laptop.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

De perfecte vakantieplek!

nicole, 12-7-2013

We zijn deze zomer 2 weken in deze heerlijke agriturismo geweest. Wij zaten in het grote appartement op de begane grond. Was perfect! Mooi aangelegde tuin en net appartement. De ligging is perfect, alle grote ( en kleinere) plaatsen binnen een uur bereikbaar.

De eigenaar was heel hulpvaardig en had goede adviezen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

Very nice Tuscan Borgo in the middle of Tuscany!

A. Vos, 27-9-2012

We stayed for 2 weeks in Borgo La Casaccia in appartment Montecucco. We had great wheather, so that helped a lot to make our holliday a very pleasant one. Francesco (owner) is very kind, friendly and helpfull to all guests. The appartment was clean and neatly but sober decorated (the Tuscan way) and the kitchen utensils were very dated. But we managed to cook our meals and make our coffee in the dutch way (with coffee filter and hot water). We are a couple without kids, so sometimes it was a little bit noisy for us, especially early in the morning. Francesco focuses on families, but when you go not in the season, you will find just a few families overthere. The location and surrounding is very beautiful. Again, we had a great holiday!
Gereisd met partner in september 2012

Geweldige plek

W & Z, 15-6-2012

Goeie uitvalsbasis als je meerdere plaatsen wilt bezichtigen en daarnaast ook lekker je eigen appartement met zwembad. Eigenaar Francesco is behulpzaam, geeft informatie en bovenal heeft ie ook nog lekkere wijntjes......

Een aanrader waar we zeker terug gaan komen.

Ligt in Montaione, tussen Florence en Pisa in als je wilt vliegen en daar een auto huren en daarnaast ook Lucca en SIena goed bereikbaar. Schitterende omgeving, lekker eten in de restaurantjes in de buurt, kortom: genoten.

Gereisd met vrienden in mei 2012

Mille Grazie

MTW, 12-6-2012

Te midden van prachtige omgeving een perfecte uitvalsbasis richting Florence, Pisa, Sienna (allen op ca. 60 km). Mooie accommodatie bovenop heuvel net buiten centrum Montaione. Restaurant op loopafstand. Andere restaurants berg opwaarts dus auto aan te raden evenals voor de supermarkten. Accommodatie prima geleid door Francesco, verkoopt ook prachtige wijntjes. Gratis washok tot je beschikking. Mooie zwembad, barbecues om te gebruiken,TV op appartementen en wifi. Volgende keer weer
Gereisd met vrienden in mei 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Borgo La Casaccia bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Borgo La Casaccia in Montaione, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Borgo La Casaccia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Borgo La Casaccia scoort een 9.12 uit 10 op basis van 13 reviews.