Camping Cipollatico

Cipollatico

18 reviews over Camping Cipollatico in het Nederlands

Kleinschalig camping dichtbij Florence

Janneke de Boer, 25-11-2016

Uitzicht is fantastisch evenals het heerlijke Toscaanse eten van eigen land. Sanitair kan beter maar daar wordt deze winter wat aan gedaan. Er zijn 4 badkamers op 12 plekken dus dat is prima maar hier en daar een likje verf en een nieuw douchegordijntje mag wel. Aardige, gastvrij eigenaren en een heerlijk zwembad met een wow-uitzicht. Wij hadden trouwens een safaritent gehuurd en die was prima!!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Geweldige locatie

HJ, 17-8-2016

Prima uitvalsbasis voor geheel Toscane. Het sanitair was inderdaad niet meer van deze tijd. Een kleine investering en het sanitair is weer up to date. De opmerking van de vorige beoordelaar met betrekking tot overlast kan ik niet plaatsen, wij waren er ook in juli 2016. Wellicht dat sommige mensen een lagere norm hanteren qua kinderen, of het kan ook met leeftijd hebben te maken. De campingeigenaar is zeer behulpzaam.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Prachtige ligging, verouderd sanitair

JB, 15-8-2016

Camping Cipollatica heeft door haar hoogteligging een prachtig uitzicht over het dal. De camping is eenvoudig en klein, niet meer dan 15 plaatsen waarbij de meeste plaatsen ook erg klein zijn. De aangegeven oppervlaktemeters kloppen zeker niet! Wij hadden om een ruime plaats gevraagd bij onze reservering (ivm de grootte van onze tent) maar kregen een plaats van nog geen 30 m2.

Het sanitair is verouderd, iets wat op zich niet verkeerd hoeft te zijn, maar wordt ook zeer matig schoon gehouden. Vooral in het weekend als de schoonmaakster vrij is, is het ronduit smerig. Helaas waren er gedurende ons verblijf op de camping ook een tweetal gezinnen die negatief de sfeer beïnvloedden, kinderen die tot na 22.00 uur lawaai maakten met daarbij arrogante ouders die wensten aangesproken te worden op het gedrag van hun kinderen.

De camping is daarbij ook duur voor datgene wat je krijgt: voor twee personen en een tent betaal je € 30,- per nacht. Voor dat bedrag mag je toch minimaal beter sanitair verwachten!!

Kortom, een prachtige ligging maar helaas overschaduwd door het vuile sanitair en de negatieve sfeer door een paar gezinnen.

Gereisd met partner in juli 2016

Prachtig uitzicht

Yvonne, 2-8-2016

Heerlijk relaxte camping , heel mooi zwembad en zeer vriendelijke eigenaren. Italië zoals Italië bedoeld is, authentiek
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

niet meer bezoeken

Bert Bos, 27-6-2016

Je kunt merken dat de campingeigenaar 65 is geworden. Is echt aan het afbouwen. Spreekt geen Engels of Duits. Uitzicht is prachtig. wijn is ook goed. Onderhoud toiletgebouw belabberd. Kapotte verrotte deuren. van sanitairgebouw. Sanitairgebouw is sterk verouderdl Plekken zijn klein en toegangspad is zeer slecht onderhouden..

Doe er wat aan of sluit je camping.

Gereisd met partner in juni 2016

Een fantastische plek maar nooit Meer!

A.Veenendaal, 17-6-2016

We kwamen aan eind april 2016 er was nog niets klaar en het sanitair was vies ,kapot en gevaarlijk stopcontacten die uit de muur hingen deuren half verrot en alles vies .

En deze camping zou het hele jaar open zijn ?

De plek en het uitzicht zijn fantastisch.

De toegangsweg weg bestaat uit losse keien en is erg stijl vooral met een wat grotere caravan erg lastig .

En per 1 Mei wordt er hoogseizoen prijs gerekend .

Voor ons niet meer.

Gereisd met partner in april 2016

leuke camping goede ligging

Lily, 24-6-2015

Mooie plekken, heerlijk uitzicht. Gezellige campingbaas die bovendien geweldige steaks bakt. Ecologische wijn is bij hem ook te koop. Leuke tijd gehad daar.
Gereisd met partner in januari 2015

Parel onder de rook van Florence

Frank Halsema, 7-5-2015

Slechts 15 km vanaf Florence tref je deze prachte camping. Meestal zijn campings bij grote steden slecht en is het personeel onvriendelijk. Niets van dit alles op deze camping.

Het personeel is zeer vriendelijk en gastvrij, je voelt je vanaf de 1e minuut welkom en thuis. Het zwembad is prachtig en wordt goed schoon gehouden. Het sanitair is basic, maar wordt meermaals per dag schoon gemaakt. Douches zijn warm.

Indien voldoende animo, kun je mee eten. Een gezellige avond bij de pizza oven, goede gangen en heerlijke wijnen. Voor een schappelijke prijs

Het uitzicht is adembenemend. De rust heerlijk. Kortom een prima camping met waar voor je geld.

Gereisd alleenreizend in mei 2015

Klein maar fijn

leonie, 24-12-2014

Via touroperator een safaritent gehuurd. Voor de 1e keer gekampeerd en het is ons prima bevallen.Plekken zijn best ruim en het uitzicht is schitterend. Eigenaren doen inderdaad alles op z'n Italiaans en daardoor wellicht wat minder efficiënt maar ach dat is de charme maar als je ze nodig hebt (wij hadden autopech) dan staan ze er voor je. Wij vonden de eigen badkamers een uitkomst en we hebben genoten van de prachtige omgeving. 1x mee gegeten en dat was echt heerlijk!.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Klein, met mooi uitzicht maar beetje verwaarloosd

Arno, 5-9-2013

Eigenlijk zijn wij het helemaal eens met een eerdere beoordeling.

Het is een leuke, kleine camping met een supermooi uitzicht over het Toscaanse land en gunstig gelegen voor uitstapjes naar bekende plaatsjes. Het sanitair bestaat uit 4 badkamers met toilet, douche en wastafel. Geen wc-papier, maar dus niet met je spulletjes 'van deur naar deur'.

De camping wordt alleen niet (meer) zo goed onderhouden en schoongehouden. Gevolg is dus sanitair dat niet voldoende wordt schoongemaakt en het veld waar je je tentje op moet zetten is hobbelig en rommelig.

Er is geen winkel of restaurant, je kunt wel 2 of 3 keer per week mee-eten; dit is wel prijzig. Ze zijn zelf een pizzaoven aan het bouwen, misschien dat je tzt dus pizza's kunt bestellen.

Erg jammer, als ze beter hun best doen zou het een perfecte camping kunnen zijn!

Gereisd met partner in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Cipollatico in Montagnana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Cipollatico zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Cipollatico scoort een 6.97 uit 10 op basis van 18 reviews.