Uitstekend

1 review over Appartement Il Sole Verde in het Nederlands

Zo relaxed!

Sabine & Dennis, 27-9-2009

Wij hebben een weekje in september 2009 bij Guido op Il Sole Verde verbleven. Het is echt een verademing om hier te zijn: het is zo relaxed! Uitzicht op eigen wijngaard, mooi zwembad, keurige en beetje nostalgische accommodatie. Ontvangst van Guido (eigenaar) en en vrouw was erg hartelijk en gastvrij. We kregen meteen een fles wijn van eigen productie als welkomstgeschenk. Guido kan je overal mee helpen: treintijden voor een bezoek aan Florence, tips over bezienswaardigheden en restaurants in de omgeving. Het was echt geweldig hier. We gaan zeker nog eens terug!
Gereisd met partner in september 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Il Sole Verde in Mercatale Valdarno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Il Sole Verde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Il Sole Verde scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.