Hotel Vittoria ***

Hotel Vittoria
Vittoria
3,5

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Vittoria bij:

2 reviews over Hotel Vittoria in het Nederlands

Woorden schieten te kort...

Arjan, 10-8-2011

Na te zijn overgeplaatst vanuit La Colombaia hoopten we hier op beterschap. Hotel Vittoria/Borgo Pian Mucini is van dezelfde eigenaar. Wij zaten in het hotel. De indruk die wij er van hebben is dat het er verre van pluis is. Op de eerste morgen stonden er 8 man bewaking voor de deur. Hierover werd geen info verstrekt. Ook de rest van de week was deze aanwezig. Het hotel/park gaf een verlaten verwaarloosde indruk. Eten was minimaal, terwijl er de hele dag 4 kok's in de keuken stonden? Naast de ingang waren de ramen kapot (kogelgaten?). Brandalarm/noodverlichting stuk, nooduitgang op slot etc. Het leek erop of we in serie Lost waren beland, er een bom was ontploft en de overlevende met man en macht proberen te redden wat er te redden valt. Hotel en park waren bij lange na niet vol geboekt, eerder leeg. Het gaf mij een onrustig gevoel, wat dat betreft geen fijne vakantie gehad! Ook hing het inmiddels ontslagen personeel van La Colombaia hier dag en nacht rond. Kortom geen aanrader!
Gereisd met partner in augustus 2011

nooit meer

jos, 3-8-2011

Alle beloftes in de reisgids worden NIET waar gemaakt.

Kamers zonder airco, soms geen handdoeken. groen zwemwater, overdag bar gesloten, geen pizzaoven, slecht karig ontbijt, avondeten als je vroeg bent kun je kiezen, maar je wil niet weten wat...... een eenvoudige maaltijd hoeft niet slecht te zijn!!!

Gereisd met vrienden in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vittoria in Massa Marittima, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vittoria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vittoria scoort een 3.5 uit 10 op basis van 2 reviews.