Appartement Antico Convento di Montepozzali

9,2

3 reviews over Appartement Antico Convento di Montepozzali in het Nederlands

Fantastisch!

Tonnie, 31-7-2017

Gewoonweg alles buitengewoon! Sinds jaren komen we hier voor lange zomervakantie. Uiterst vriendelijk onthaal van Elisabetta en Luca. Heerlijke avondmaaltijden aan het zwembad. Een haven van rust! Uitzonderlijk verzorgde tuin en huisjes.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016
Elisabetta, Massa Marittima , 20-9-2017

Dear friends, thanks for your words, it 's a pleasure for us have you here: you can come at your second house when you want

Elisabetta and the Convento Staff

Wat een rust.

Rina, 18-7-2017

Deze agriturismo ligt erg rustig en heel mooi. Wel zijn dus de supermarkt en restaurantjes iets verder weg.

Wij hadden een 2-kamerappartement en die was uitstekend. Mooi zwembad. We hebben er ook 2 maal gegeten. Dat kon alleen op bepaalde dagen en bij een minimum aantal personen. Het eten was voortreffelijk, alleen duurde de hele zit ons net wat te lang.

We hebben genoten van de rust, af en toe een prachtig kikkerconcert en de omgeving. Een dagtocht naar Elba is een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2017
Elisabetta, Massa Marittima , 20-9-2017

Thanks for the nice words you've got for us. Come back soon to enjoy peace, nature and relax. See you soon

Elisabetta and the Convento Staff

Bijzonder mooie ligging

Ingrid, 13-10-2012

Montepozzali ligt in een rustige en mooie omgeving. De uitstraling is typisch Toscaans en het interieur van de appartementen ook. Helaas waren de bedden keihard en vertoonde het appartement een aantal gebreken, die weliswaar direct na onze melding zijn opgelost. Het personeel was beleefd, maar niet echt gastvrij. Het wisselen van de handdoeken was 1 x per week en dat is te weinig. Het appartement werd ook niet schoongemaakt, wat ons verbaasde. Zeker gezien de prijs die we per week moesten betalen. Het appartement was ruim en compleet ingericht met vaatwasser en wasmachine. De douche was matig vanwege de slechte waterdruk. Het uitzicht maakte alles goed. Het zwembad is mooi, maar het water ijskoud. De toeristische trekpleisters liggen op behoorlijke afstand, maar de wegen zijn stil en het rijdt daarom gemakkelijk aan. Massa Marritima is een gezellig dorpje met een leuk plein. Hier vertoeven wij graag!
    Gereisd met partner in september 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Antico Convento di Montepozzali in Massa Marittima, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Antico Convento di Montepozzali zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Antico Convento di Montepozzali scoort een 9.23 uit 10 op basis van 6 reviews.