Appartement Il Villaggio Boboba ***

6,2

34 reviews over Appartement Il Villaggio Boboba in het Nederlands

prima voor een week

isabel, 6-8-2016

Ik schrok ook erg van de recensies dus was misschien wel op het ergst voorbereid. Het viel allemaal mee ook al had ik het na een week wel gezien . Het was eenvoudig maar netjes. Het zwembad was prima en voor 35 euro hebben we met ons vieren elke dag gebruik gemaakt van de parasols en strand stoelen aan zee. Oke het was niet heel luxe allemaal en niet in een bruisend gebied en niet een gezellige avondbar maar daar is het ook niet op gericht.. Aan de achterkant van het complex heb je geen enkele last van wat voor lawaai dan ook. Wel zijn er veel restaurantjes in de buurt.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Genoten van Boboba.

LS, 3-8-2016

Appartement is klein, maar goed te doen. Schoon. Zwembad is ideaal voor kinderen. Helaas wel badmuts verplicht. Kun je daar voor 2,50 kopen. Glijbaan was ook gewoon open. Alleen 's middags gaat hij een uurtje dicht als er geen toezicht is. Bij de bar kun je van alles bestellen. Drankjes en belegde broodjes. Ik begrijp de negatieve beoordelingen niet. Ik miste wel de winkels in de omgeving. Verder een aanrader. Dicht in de buurt van Pisa en Lucca.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Dit nooit meer

Bart, 10-7-2016

Zwembad gesloten, onaardig personeel en bar v niets
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Il Villaggio Boboba bij:

Het viel allemaal niet mee

Ria en Nico uit Zoetermeer, 25-6-2016

We zijn vaak naar Italië op vakantie geweest en hebben daar plezierige herinneringen aan. Maar de appartementen Boboba zijn ons toch erg tegengevallen. Onze voorkeur (1e etage) bleek bij aankomst niet mogelijk, de auto kon niet bij het appartement worden gezet, waardoor er moest worden gezeuld met koffers en andere spullen, het interieur viel tegen (er was bv niet de beloofde waterkoker en koffiezetapparaat) en het zwembad was (nog)gesloten. Dat laatste stond ook in de brochure: Het zwembad zou pas op 1 juni opengaan. Maar toen we op donderdag 9 juni weer vertrokken, was het zwembad nog steeds gesloten, ondanks dat het ondertussen met water was gevuld en de ligbedden waren neergezet. Nadat door ons een klacht was neergelegd bij de beheerder over de voorkeur van een 1e etage en het ontbreken van diverse spullen en er daarna - ondanks de vriendelijke gezichten - niets gebeurde, hebben we een email naar de reisorganisatie gestuurd. Je raadt het al: De volgende dag kon ineens alles ....
Gereisd met partner in mei 2016

Niet begin juni

Arendsen gj, 20-6-2013

Bij onze komst was het complex incl. Zwembad niet klaar voor gasten. Men was nog aan het schuren, verven, schoonmaken, voorraden aanvullen, enz.

Receptie beperkt open en geen bak koffie of een drankje te krijgen. Bij de receptie goede ontvangst wifi daarbuiten niet. Geen animatie of andere vorm van vertier. Op de dag dat we vertrokken kon je wel aanzien dat het in het hoogseizoen goed toeven zou zijn, maar daar hadden wij niets aan. Ook op de boulevard maar een zeer beperkte opening van restaurants.

Appartement ruim en schoon. Geen schoonmaak tussendoor en handdoeken wisselen kost €1 per stuk. Gebruik kitchenette € 30. Energie €100.

Personeel receptie vriendelijk en behulpzaam.

Klinkt mogelijk wat negatief maar in juli en augustus als alles open is zal het een goede plek zijn voor een geslaagde vakantie.

Gereisd met partner in juni 2013

nooit meer begin juni !!!

gerrit, 13-6-2013

Begin juni 2013, uitgestorven complex. de enige gasten. zwembad niet open (nog niet klaar ). Geen consumptie te koop. Waren nog bezig met seizoensklaar te maken, onderhoud. Totaal geen gezelligheid op het complex, helaas

Zal in hoogseizoen uiteraard geheel anders zijn, gezien de aankleding waar men mee bezig was.

Dus voor een bakkie koffie moest jezelf zorgen maar dan moest je wel de kitchenette gebruiken en dat gebruik kost dan weer 30 euro extra. Verder 100 euro voor energiekosten. Ruilen van badlakens/handdoeken kosten 1 euro per stuk. Geen tussentijdse schoonmaak of lakens ( of bijbetalen bij ruilen).Receptiemedewerkers zijn voorbeeldige gastheren/dames. WiFi was gratis maar alleen ontvangst in de receptie. appartement met balkon, airco en zonnescherm absoluut ruim voldoende. Op de boulevard was door de weeks niets te doen (restaurants dicht of beperkt open).

Ondanks het feit dat mijn commentaar mogelijk wat negatief klinkt hebben wij toch wel een goede vakantie gehad.

Gereisd met partner in juni 2013

Goed onderhouden park

Elly van der linden, 22-8-2012

Het park ligt t.o. de zee, maar verwacht niks toeristisch als winkeltjes e.d. die zijn er niet. Marina de Pisa is heel slaperig.Je hebt echt de auto of bus nodig om iets te zien. Het strand is rots en kiezel, je krijgt stoelen en een parasol t.o. complex, maar er is niet veel, meer een put met zand.

Op het park kun je niet met de auto bij de app. komen je moet met aankomst alles te voet doen, maar is niet ver lopen.Het personeel is geweldig vriendelijk en behulpzaam.De ruimte in het app. is goed en de handdoeken zijn geweldig groot en dik! Een mooi zwembad met glijbaan. Al met al een mooi park, niks op aan te merken verder, alleen verwacht niks toeristisch daar, je moet er op uit.

Gereisd met vrienden in juli 2012

Volgend jaar weer!!

Angelique, 3-8-2012

Een fijne plek om tot rust te komen. Dit was de 3e keer dat ik ging. Pisa is perfect aan te vliegen en Marina di Pisa is makkelijk te bereiken met de bus voor ong. 2 euro. De kamers zijn inmiddels opgeknapt en best luxe, helaas moet je voor gebruik van de keuken wel betalen. En de eerste 2 keer vond ik het gehorig, maar afgelopen juni, heb ik totaal geen last van geluidsoverlast gehad. Het zwembad was open, de ligbedden zijn prima, maar de glijbaan was stuk helaas. Het fijnst aan deze appartementen zijn de mooie ruime terrassen (balkon, waar we zelfs de slaapbank een keer hebben neergezet, omdat het zo warm was :)) en dat het strand aan de overkant van de straat ligt! 's Avonds heerlijk wandelen naar de goedkope, maar goeie restaurants. Een perfecte plek voor een goedkoop reisje naar de zon als je er even tussenuit wilt! Er zijn ook heel veel leuke plaatsen in de buurt makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer, zoals Luca, Tirennia en Pisa.
Gereisd met vrienden in juni 2012

Niet boeken i.v.m. overboeking!!

josefrederiks, 12-8-2011

In maart 2011 boekte ik via TO een 3 pers.appartement van 25-07/05-08-11. Ivm onze gezinssituatie (kind met ernstige beperkingen) zijn wij afhankelijk van opvang en kunnen er dus maar kort even tussen uit. Bovendien zijn de wisseldagen in het hoogseizoen vaak op vrijdag of zaterdag. Wij waren dan ook erg blij met dit complex, dat redelijk aan onze wensen voldeed (zwembad, strand). Twee weken voor vertrek kregen wij een e-mail van Boboba dat zij onze boeking moesten annuleren, omdat de verbouwing nog niet klaar was. Wij vonden dit direct een raar verhaal, omdat er op de website niets vermeld stond over een verbouwing en men bij TO ook nergens van wist. Uiteindelijk - na een heel weekend zoeken op internet - een ander hotel (veel duurder!) gevonden. Tijdens ons verblijf ter plekke gaan kijken en inderdaad: er was geen sprake van een verbouwing, het complex was volop in bedrijf! Toen wij om opheldering vroegen, werd men erg zenuwachtig en werden wij de deur uit gewerkt.
        Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

prima appartement

karinbos.1, 8-3-2011

Voor wie niet veel luxe wenst is dit een prima appartement. Zoals vaak op vakantie is het app. niet super ruim, maar wel een mooi groot balkon, waar je toch 9 van de 10 keer zit ipv binnen. Heerlijk is het dat je alleen maar de straat over hoeft te steken voor het strand, waar 2 stoelen en een parasol klaar staan.

Ligging is prima. In het dorpje zelf een paar leuke eettentjes, en de steden die je moet zien, zijn allemaal goed te bezoeken met de auto of bus.

Gereisd met partner in januari 2002

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Il Villaggio Boboba bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Il Villaggio Boboba in Marina di Pisa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Il Villaggio Boboba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Il Villaggio Boboba scoort een 6.17 uit 10 op basis van 34 reviews.