1 review over Appartement Residence Cernaia

Mare e campagna: è la Maremma!

Valentina Valeri, 23-7-2011

Il residence è ampio ma non dispersivo, dal vivo l'ambiente risulta ancora più gradevole che nelle foto; i villini sono confortevoli e poter portare Cecilio, il nostro bassotto di 6 anni, è stato fondamentale, le 2 piscine sono ben esposte al sole e farsi un tuffo la sera è l'ideale. Abbiamo affittato delle bici che ci sono state consegnate li al Residence e i bambini hanno pedalato senza difficoltà fino al mare perché la strada è tutta in piano. Siamo stati bene e la spesa non è stata eccessiva: € 1160 in 4 compreso Cecilio!
Gereisd familie in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Cernaia in Marina di Grosseto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Cernaia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residence Cernaia scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.