8,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Saturnia Tuscany**** bij :

3 reviews over Hotel Saturnia Tuscany in het Nederlands

Aanrader!

Laura, 1-5-2016

Mooi hotel in een prachtige omgeving. De kamers zijn netjes en mooi ingericht. Vanaf onze kamer hadden we een prachtig uitzicht over de omgeving. Het zwembad is ook heerlijk. In het hoogseizoen zijn er bijna altijd nog wel ligbeddden beschikbaar.

Het is een aanrader om dit hotel halfpension te boeken. Dan heb je elke avond de keus uit drie wisselende driegangenmenu's met producten uit de streek. Wij hebben hier echt van genoten!

Omdat de omgeving erg heuvelachtig is, rijd je niet makkelijk overal heen. Zee ligt bijvoorbeeld op 30 km afstand rijden maar hier doe je meer dan een uur over vanwege de haarspeldbochten. Wel een aanrader overigens!

Verder is het leuk om de omliggende dorpjes te bezoeken (waaronder natuurlijk Pitigliano), de waterval ('s ochtends vroeg is het nog niet zo druk) en wat wijnboeren te bezoeken.

Gereisd met partner in juli 2015

Mooi hotel

J, 10-8-2015

Dit is een mooi hotel, met een zwembad met uitzicht over het prachtige landschap van Toscane.In werkelijkheid kleiner dan de foto doet denken. Kamers zijn prima, met goede bedden. Worden elke dag netjes schoongemaakt.

Het restaurant, wat wordt genoemd in de Michelin gids, viel ons tegen. Het eten was lekker maar niet geweldig zoals je verwacht, en in verhouding ontzettend duur.

De Spa van dit hotel stelt niets voor, slechts twee bubbelbaden en drie sauna's. De schimmel groeit op de muur achter de bubbelbaden, de sauna's zien er daarentegen goed uit. Mooi zwembad, je moet wel een badmuts op welke je voor 3,- kunt kopen.

Al met al een leuk hotel, maar ontzettend duur, niet de juiste prijs/kwaliteitsverhouding. Wij zouden hier niet meer naar terug gaan omdat we het leukere en gezelligere hotels hebben gehad voor veel minder geld en bovendien centraal gelegen. De weg naar Saturnia is erg smal met veel haarspeld bochten, en behoudens de natuurbron en pitigliano is er niet veel te doen.

Gereisd met partner in juli 2015

Prachtig hotel!

Elvira, 28-8-2014

Dit hotel is echt een droom. Als je omhoog rijdt naar het hotel, zie je het van een afstand al liggen. Een prachtig uitzicht over het dal met in de verte andere bergen waar kleine dorpjes liggen die s'avonds in het donker oplichten. Met dit prachtige uitzicht vanaf het terras, is het enorm romantisch om hier te dineren. Het eten is voortreffelijk. Misschien had het menu wat vaker mogen variëren; wij zijn er 5 nachten geweest en hadden al die tijd dezelfde kaart. De kamers zijn erg mooi, schoon en ruim. Wij hadden een hoekkamer wat echt prachtig uitzicht had over het Toscaanse landschap. Helaas was het niet mogelijk om nog langer te blijven, omdat het hotel verder vol geboekt was. Anders hadden we hier nog wel langer willen verblijven. Het enige nadeel vonden wij dat er weinig in de directe omgeving te doen was. Je moet echt met de auto op pad om wat te ondernemen. Of je moet van wandelen houden.. Wij zijn een aantal dagen naar de kust gereden wat een uurtje rijden was. Prima!
Gereisd met partner in augustus 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Saturnia Tuscany**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Saturnia Tuscany in Manciano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Saturnia Tuscany zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Saturnia Tuscany scoort een 8.19 uit 10 op basis van 5 reviews.