Vakantiepark Borgo Magliano Resort ****

8,3

• Activiteiten7,3
  • Onderkomen7,9

43 reviews over Vakantiepark Borgo Magliano Resort in het Nederlands

Fantastische ligging, mooi ruim appartement

Hans, 19-8-2016
  • Activiteiten9

Mooi uitzicht bij zwembad
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016
Robi Veltroni, Direttore, Direttore, 12-1-2017
Dear Hans, thanks for your review and for choosing our resort. We're happy that you enjoyed your stay and we're looking forward to having you again as a guest in our hotel.

Prima locatie in schitterende omgeving

ew, 31-7-2016
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Het gebied van Toscane was voor een nieuwe bestemming. Wat een geweldige omgeving. "" Het is ff rijden maar dan heb je ook wat" zeggen ze wel eens. Nou dit geldt hier ook zekere voor. de locatie was ook top. Weliswaar wat gedateerd maar alles funcitoneerde prima. We hadden gekozen voor een 6 persoons verblijf en we waren met 4 personen. Twee slaapkamers en twee badkamers. Heerlijk. Elke slaapkamer en ook de woonkamer hadden een eigen airco., Deze draaide op volle toeren. Op het complex was alles prima voor elkaar en het personeel was vriendelijk. Het zoeken naar de WIFI was de grootste uitdaging, maar dat zal in de toekomst wel beter worden. De winkel hiled zijn eigen openingstijden aan. Dus soms is het ff wachten. je bent op vakantie en je kan genieten van een schitterend uitzicht, dus dat neem voor lief. De omgeving is prachtig. Voor de grotere trekpleisters (Elba, Pisa, Siena, Florence, Rome) is het even rijden, maar het is allemaal te doen als je vroeg op staat en niet op de klok hoeft te kijken. Alles bij elkaar een prima verblijf in een rustige omgeving.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016
Robi Veltroni, Direttore, 12-1-2017
Dear Guest, thanks for your positive comments. We are pleased to hear that you appreciated so much our location and our apartments. We hope to welcome you back to Borgo Magliano Resort in the near future.

Prima locatie op zeer mooie plaats

Tanja, 30-9-2014
  • Onderkomen8

Op zich was het park kindvriendelijk, maar er was geen speeltuin (dat hadden we wel gedacht vanuit "kindvriendelijk"). Maar het park was echt prima. Vriendelijk personeel en altijd behulpzaam/bereid te helpen. Uitzicht vanuit ons huisje/appartement was prachtig. Zwembad was ook prima, met een afgeschermd kindergedeelte. In het appartement (wij hadden voor 6 personen) was ook een oven, alleen geen ovenschalen, dus niet gebruikt.
Gereisd met jonge kinderen in september 2014

Boek geen studio!

Ruud, 13-9-2014
  • Onderkomen6

Wij zijn hier 5 dagen geweest waarvan 2 in een 4 pers. appartement en 3 in een studio (2 pers. appartement).

De studios zijn weggestopt aan de zijkant van het complex. Ze bieden geen privcy, terras of aparte slaapkamer. Daarbij is er geen bed maar een slaapbank. Klein 'keukentje' in een kast verstopt in het slaap gedeelte met zeer beperkte keuken toebehoren waar ook nog eens het e.e.a. aan miste. Het tuin meubilair viel van ellende uit elkaar.

Door tegenvallende studio een ander appartement verzocht. I.v.m. drukte kon dit maar voor twee dagen. Wel in een 4 pers. appartement zonder bijkomende kosten dus dat was zeer nette service! Deze zijn een stuk fijner en ruimer ingericht met eigen terras. Ga je met z'n tweeën geef dan wat meer uit voor een 4 pers. appartement, de studio zal je tegenvallen.

Verder heerlijk zwembad met voldoende bedjes. Prima barretje met sjagerijnige bediening achter de bar. Kon geen glimlach vanaf.

Ligging is prima om het zuiden van Toscane te verkennen!

Gereisd met partner in september 2014

Prachtig resort!!

Selma, 12-8-2014
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Wij zijn net 3 dagen terug en zou zo weer terug willen! Het resort is prachtig, de omgeving schitterend. Ons appartement was keurig, schoon en ruim genoeg. Als welkom stond er een fles koud water in de koelkast dat was erg attent. Zwembad is mooi met een prachtig uitzicht en zo heerlijk geen handdoek leggers. Restaurant is heel prima, leuke bediening en ook wanneer je iets wilde wat niet op de kaart stond gingen ze er toch voor zorgen top service. 1x per week een bbq avond, was ook heel goed geregeld. Voor de kidsgenoeg te doen niet te overdadig veel gewoon precies genoeg. Je moet wel even wat verder voor de boodschappen maar dat is prima te doen. Vanuit albinia zit je met de trein binnen 2 uur in Rome wat echt een aanrader is. Binnen 1,5 uur in Sienna met de auto was ook heel goed te doen. En verder is de omgeving gewoon prachtig. Isola del Giglio is trouwens ook heel leuk omte bezoeken. Wij gaan volgend jaar weer!!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Mooi resort met fantastisch uitzicht.

Gunther, 11-8-2014
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

We zaten in een 6-persoons huisje (beneden met overdekt terras). Op een minuut lopen van de receptie en zwembad. Mooi, schoon en ruim ingericht appartement. Keukeninrichting zeer beperkt! Vanaf zwembad groots uitzicht op de heuvels en het vestingdorpje Magiliano, op 5 minuten rijden met de auto. De animatie, als je daar gebruik van wilde maken overdag, was toereikend. In de avond was de animatie van een bedenkelijk niveau. Gezellige loungehoek met Wifi. Ook rond het zwembad maar met matig bereik. Voldoende luxe ligbedden en geen handdoeken die ligbedden bezet houden (reserveren). Vele goede en gezellige eetgelegenheden in sfeervol plaatsje, waar de tijd lijkt stilgestaan te hebben. Geen gebruik gemaakt van ontbijt en diner op complex. Er zijn ook appartementen die op 5 minuten lopen (zeer stijl) van het zwembad liggen. Kortom een mooi complex, dat zeker aan te raden is.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Heerlijke vakantie!

M. Bruens, 9-8-2014
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Een heerlijke vakantie gehad! Er naar toe rijden is al prachtig en het park zelf ook! Wij hadden een huisje achterin het park met een prachtig uitzicht en waar het lekker rustig was. Het was wel een stukje lopen naar het zwembad, restaurantje, etc. Maar dat was voor ons geen probleem, maar voor mensen die slecht op de been zijn kan dit wel een probleem vormen. Het zwembad is ook prima geregeld! Er waren altijd bedjes vrij en je hebt ook hier weer een prachtig uitzicht! Het personeel was zeer vriendelijk en ze spraken allemaal Engels.

Het enige minpuntje was dat de wifi het alleen deed als je echt bij de receptie zat.

Al met al een heerlijke vakantie gehad in een prachtig park! Zeker een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

zwembad ligt mooi

mieneke van waardenberg, 6-7-2014
  • Onderkomen5

Op de plaatjes ligt het park prachtig.Bij het zwembad is het mooiste uitzicht.

Maar als je in je studio komt,wordt je niet vrolijk.onze studio lag ingebouwd tussen de andere,geen mooi uitzicht,heel klein plekje om te zitten geen prive,want je zit zo bij de buren opschoot.We hadden veel last van vliegen en kleine beestjes.Dus als je van het mooie uitzicht wil genieten moet je op het plein of bij het zwembad zitten,Maar je moet dan afwachten of je daar ook een mooi plekje kan vinden , want die zijn al gereserveerd door de handoeken,waar geen mens ligt.

Werd ook nog gewerkt aan de weg,begrijp dat het moet gebeuren,maar doe dat buiten het seisoen veel herrie.Op dag s'morgens onder de koude douche, geen warm water,en later helemaal geen water.we werden daar van te voren niet over geinformeerd.Zaterdag avond trouwfeest bij zwembad??!!

Gereisd met partner in juni 2014

Mooi park in prachtige natuur!

Harry, 31-10-2013
  • Onderkomen8

Een schitterend kleinschalig park in de heuvels van de provincie Grosseto nabij het historisch stadje "Magliano". In de verte uitzicht op zee ondanks dat deze kilometers weg was!! Het personeel is vriendelijkIn principe is alles aanwezig op het park van een bar, restaurant en een piepklein winkeltje (gesloten tijdens ons bezoek). Zwembad en tennisbaan aanwezig. Het appartement was perfect. Let wel op de diverse trappen ernaar toe als je wat slechter te been bent!
Gereisd met partner in september 2013

Super mooi uitzicht in een mooie omgeving

F. Wijnands, 23-9-2013
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Een zeer mooi park verscholen in de heuvels van de provincie Grosseto. Het uitzicht was zeer mooi en wijds , een dromerig stadje "Magliano" in de verte, daarnaast uitzicht op zee ondanks dat deze kilometers weg was. een top view!! Ook onze hond was welkom en dat heeft ons hier mede gebracht. Het personeel was vriendelijk en er is een entertainment team aanwezig , 2 man , die de kinderen van 3 t/m 12 jaar bezig houden. In principe is alles aanwezig op het park van een bar , restaurant en een piepklein winkeltje waar ze ook de Nederlandse krant hebben. Sporten zoals tennis was ook mogelijk maar met 30 graden helaas te warm. Het appartement was perfect en werd eenmaal in de week schoongemaakt.
Gereisd met partner in september 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Borgo Magliano Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Borgo Magliano Resort in Magliano in Toscana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Borgo Magliano Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Borgo Magliano Resort scoort een 8.26 uit 10 op basis van 47 reviews.