Vakantiehuis Fattoria La Bellanda

Vakantiehuis Fattoria La Bellanda
Fattoria La Bellanda

2 reviews over Vakantiehuis Fattoria La Bellanda in het Nederlands

peggy-sue, 23-5-2006

Wij zijn het helemaal eens met de andere beoordeling. Wat een heerlijke plek, en wat een vriendelijke mensen. Mooie bloemen op tafel, we kregen fietsen te leen en op een avond stond Signor Braconi op de stoep met een fles zelfgemaakte wijn van zijn vader. Lucignano is inmiddels onze favoriete vakantiestek in Toscane. Heerlijk klein stadje, het terras bij de stadsmuur voelt als 'onze stamkroeg'. En de omgeving is heel mooi, met steden als Arrezzo, Cortona, Siena en Perugia [in Umbrie] binnen bereik. Ook het Lago di Trasimeno is dichtbij.

Vorig jaar waren wij met een grotere groep mensen en zaten we in Fattoria Il Parco, dicht in de buurt van La Bellanda. Ook een fijne plek!

Gereisd met partner in mei 2004

fam plugge, 10-1-2006

wat een geweldige plek.wij zaten in het vrijstaande huisje met het zwembad voor onze deur.het is er heerlijk rustig en de eigenaar is erg vriendelijk,hij spreekt helaas alleen italiaans.we mochten groenten en fruit pakken van zijn land en bij aankomst staat er een grote bos zonnebloemen op tafel.het dorpje luciagno is pittoresk en heeft een heerlijke pizzeria en je zit echt tussen de bevolking op de twee terrasjes die het dorp rijk is. het is een goede uitvalsplek om uitstapjes te maken naar bv sienna, montepulciano.wij zijn verslaafd geraakt aan de toscane
    Gereisd anders in januari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Fattoria La Bellanda in Lucignano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Fattoria La Bellanda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Fattoria La Bellanda scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.