Appartement Residence Tourist

Appartement Residence Tourist
Residence Tourist

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Residence Tourist bij:

1 review over Appartement Residence Tourist in het Nederlands

geweldig leuke vakantie woningen in Toscane

Petra , 29-8-2011

We hadden hier een week een huisje geboekt. Heerlijk genoten met het gezin!

2 slaapkamers, gescheiden door een flinke kasten wand die de kamers verdeelde als een muur. 1 slpkamer met een 2 persoonsbed (+airco), en 1 slpkamer met 2 eenpersoonsbedden (geen airco). Badkamer met douche, en dan een woon/leef keuken met eettafel, kleine bank en een tv. En voor elk huisje een tuintje met een zitje en een bbq. Het complex ligt heel vrij, 10 á 15 autominuten buiten Lucca. Het zwembad ligt er prachtig bij met een weids uitzicht.

Op weg naar Lucca passeer je een enorme supermarkt Coop. Prachtige winkel.

In Lucca pak je zo de trein om bijv. naar Pisa of Florence te gaan. Wij hadden een top vakantie. Enige 'rare', bij aankomst loop je mee met de beheerder en deze vult de meterstanden (gas/stroom) in. De laatste dag idemdito, en dat moet je dan nog afrekenen. In ons geval (1 week) 25 euro, die van de borg af gaat. Wij hadden dat nog nooit meegemaakt. Andere huisjes/appartementen zijn all-in

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Tourist in Lucca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Tourist zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residence Tourist scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.