Appartement Residence Graziella ***

Matig

1 review over Appartement Residence Graziella in het Nederlands

Sacherijnige eigenaren.

F. van Dam, 11-8-2012

Wij hadden het grootste appartement 5 slaapplaatsen op etage ZONDER balkon. 1 x 2 pers. bed, 1 x 1 pers. bed en 1 slaapbank voor 2 pers. in de woonkamer. Op de begane grond wonen de eigenaren (man en vrouw). Deze mensen waren sfeer bepalend in negatieve zin. Goede morgen zeggen ging hen moeizaam af, onze kinderen (11 en 13 jaar) mochten niet te wild in het zwembad(je) spelen omdat hij dan te veel water moest bijvullen. Op woensdag bleek hun droogmolen kapot te zijn. Hiervan kregen onze kinderen de schuld, zonder dat zij of iemand anders gezien hadden hoe hij kapot was gegaan. De laatste dag kregen wij de rekening voor verbruik van energie. Jammer dat vooraf en aan het einde van de week de meterstanden niet aan ons getoond zijn. De eindcontrole ging onvriendelijk. Wederom begon ze over de droogmolen, schoonmaken kon beter, vloeken omdat de hoes van de slaapbank niet goed zat, duwde mij weg en zei "Ga nu maar weg". Wij hebben door de eigenaren en onplezierige week gehad.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Graziella in Lucca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Graziella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residence Graziella scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.