8,5

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor BedAndBreakfast Relais Victoria bij :

2 reviews over BedAndBreakfast Relais Victoria in het Nederlands

heerlijk vertoeven

Gemma, 1-11-2012

Tijdens onze huwelijksreis hebben we hier 5 nachten gelogeerd.

De eigenaren zijn schatten van mensen die altijd bereid zijn om je advies te geven. Qua ligging vind ik het zelf net te ver van Lucca vandaan. Je moet altijd de auto pakken.

Verder hebben ze een buurvrouw die onregelmatig werkt en soms tot een uur of twaalf haar televisie erg hard aanzet. (niet fijn als je vroeg op wilt)

De kamer zelf is erg mooi, ruim. Dit geldt ook voor de badkamer. Wel hadden we wat problemen met het doucheputje, het water stroomde niet echt goed weg, en ik miste iets van een plankje waarop ik mn douchespullen kon neerzetten. Nu dreef dat maar door de hele douchebak ;-)

Gereisd met partner in juli 2012

een goed hotel op kleinschalige wijze

heer van Eijk, 24-8-2012

Doordat er maar 7 kamers in dit hotel zijn, is de service erg goed en gemoedelijk! Zowel de gastheer als de gastvrouw spreken ook goed Engels en staan de gasten goed ter zijde voor advies waar naar toe te gaan in Toscane.
Gereisd met partner in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Relais Victoria in Lucca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Relais Victoria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Relais Victoria scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.