Villa La Tana

Onvoldoende

1 review over Villa La Tana in het Nederlands

Misleiding

Henk van der Leer, 3-2-2012

De villa wordt op de website van de reisorganisatie gepresenteerd als een geheel met een grote fraaie tuin en een zwembad. Dat bleek in de werkelijkheid niet zo te zijn. De tuin (veel minder fraai dan op de foto's) en het zwembad liggen op 150 meter afstand bij het huis van de eiganaar. Het pad van de villa naar tuin en zwembad is steil met bouwafval aan beide zijden. Naast het zwembad staat een foeilelijke bouwval, die op de foto's niet zichtbaar is. De tuin dient vnl. als parking voor andere gasten. Wij zouden alleengebruik hebben van het zwembad, maar moesten deze delen met een niet verwacht Duits gezin dat een niet genoemde 2e vakantiewoning had gehuurd. Tevens werden wij gedwongen om ter plaatse een hoger bedrag aan huur te betalen zonder uitleg. Een kritische review op de website van reisorganisatie werd niet geplaatst, omdat de verhuurder ons verblijf ontkende.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa La Tana in Lucca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa La Tana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa La Tana scoort een 3 uit 10 op basis van 2 reviews.