Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor BedAndBreakfast Al Porto di Lucca bij :

1 review over BedAndBreakfast Al Porto di Lucca in het Nederlands

Vorstelijk verblijf

Dia, 6-8-2017

Er waren geen dingen op aan te merken.

We voelden ons verwend. Een mooie sfeervolle kamer. Fijne, geluidloze airco. Een fijn bed, binnenvering, niet te hard en niet te zacht. Elke dag opgemaakt, om de dag verschoond. Handdoeken die je gebruikt worden vervangen. Een fijne grote tuin waar je ook in mag zitten. Een vorstelijk ontbijt met elke dag een extra apart dingetje (tosti, pizzaatje etc). Binnen 5 minuten lopen ( een hoge voetgangersbrug over het spoor) ben je in het centrum. De gastvouw is geinterresseerd en geeft goede tips. We gaan absoluut nog eens terug.

Gereisd met partner in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Al Porto di Lucca in Lucca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Al Porto di Lucca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Al Porto di Lucca scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.