Villa Villino Blu

Villino Blu

1 review over Villa Villino Blu in het Nederlands

Super!!!!!!

Fam. Oostrum, 27-12-2010

Wij hebben een super vakantie gehad met ons gezin van 6 volwassenen en 3 kleine kinderen!!!!

De luxe van het zwembad in de tuin was heerlijk. De ligging en het huis zijn top!

Het was heerlijk om de grote keuken te koken. Het terras was heerlijk, ook 's avonds met een italiaans wijntje en versnapering.

Wij komen zeker nog een keer terug met een bijzonder moment. De prijs is niet mis, maar voor ons zeker de moeite waard. De grote steden in de buurt zoals Rome, Sienna, Pisa, Arezzo zijn ook prima aan te rijden. Lekkere restaurantjes in Loro Ciuffenna en leuk om rond te wandelen.

Gereisd met vrienden in september 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Villino Blu in Loro Ciuffenna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Villino Blu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Villino Blu scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.