Vakantiehuis Casarodi

8,5

2 reviews over Vakantiehuis Casarodi in het Nederlands

een aanrader

Luc de Mey, 18-1-2009

Echt een plek om tot rust te komen.

Mooie villa welke prachtig gelegen is op een berghelling, met mooi uitzicht over de omgeving.

Omheinde tuin van 2 Ha, hoofdzakelijk bos. Wel een steile toegangsweg. Het huis is heel verzorgd en mooi onderhouden. Wil je koffie 's morgens, dan neem je best een koffiezetapparaat mee , want dat is er niet. Zwembad is zalig met buitendouche met warm water. De eigenaar komt wel dagelijks langs om zijn groententuintje water te geven en zijn fazanten te voederen. Dit gebeurt echter 's morgensvroeg en we hebben er gedurende de week dat we daar verbleven nooit iets van gemerkt. Enkel het feit dat er gratis groenten op ons terras lagen toen we 's morgens buiten kwamen herinnerde ons aan zijn dagelijks bezoek.

De eigenaars kunnen wel enkel Italiaans, maar zijn heel vriendelijk en behulpzaam.

Dus wat ons betreft een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2009

corry jansen, 20-10-2007

Casa Rodi ligt in de bergen

Prachtig uitzicht

comfortabel huis

zwembad

geweldig mooie natuur

in 15 min. naar dorp Loro Chiufenna waar je heerlijke restaurantjes hebt.

Gereisd familie in oktober 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casarodi in Loro Ciuffenna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casarodi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casarodi scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.